Baby Hello Kitty

♥ Ett litet måndags inlägg

Godkväll alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en fantastisk måndag, min har varit
jättefin och mysig :)
På fm kom Izza förbi med Douglas en stund, och vi åt frulle tsm.
Izza passar Douglas på dagarna den här veckan , för Karro jobbar x-tra på
OLW :) Kul för Karro att få lite extra jobb & lite extra pengar,
Och snällt av Izza att ställa upp och passa lill-prinsen när Karro jobbar :)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
På em kom Jerre förbi , och när Karro hade slutat jobbet gick
jag, Jerre, Karro & Douglas till "La Strada" och fick oss lite mat i magen
Jerre bjöd, och jag åt en Taco tallrik, Karro en pizza och
själv åt han en tonfisk sallad.
Douglas fick smaka lite av oss allihopa :)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Lukke villle inte följa med, så han stannade hemma.
När vi hade ätit färdigt tog vi en liten sväng igenom stan.
Sen gick vi hem till huset. Karro & Douglas gick hem till sig !!
Jerre har fixat med sin bil nu i kväll, och jag har börjat brodera på en ny tavla ;)
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
♥~ ♥~ ♥~ ♥~ ♥
Nu ska jag gå till sängs och krama kudden ,
och försöka sova lite :)
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar