Baby Hello Kitty

♥ Den lååååånga resan hem

Hejsan allla mina söta läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu sitter jag på en Swebus på väg till Karlstad.
Här på bussen har dem trådlöst nätverk som jag passar
på att använda  :)
Det har varit en lång resa idag. Älsklingen körde mig till
buss stationen i Lyngdal strax innan kl 10 på morgonen.
Bussen från Lyngdal gick kl 10:15 mot Oslo.
Åkte med "Lavprisekspressen", en dubbeldäckad buss.
Jättefräsch & rymlig. De bjöd på kaffe på bussen , och även
dem hade trådlöst nätverk så man kunde surfa. Men det var så
mkt folk på den bussen så jag orkade inte ta fram datorn !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Behövde inte byta buss, utan den gick raka vägen till Oslo.
Kom fram till Oslo vid halv 6 tiden nu ikväll.
Gick in på bussterminalen och köpte mig en biljett till Karlstad.
Bussen gick från Oslo kl 18:15, och nu sitter jag här :)
Sakta men säkert närmar jag mig Sverige igen, den här
bussen ska vara framme i Karlstad kl 21:20.
Ringde till Izza & Micke så dem kommer och hämtar mig där :)
Så strax efter kl 22:00 borde jag vara hemma !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en fortsatt toppen fin söndag allihopa !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Lisa

Hej hjärtat..



Härligt att du är på väg hem men du verkar allt haft de bra här med eller hur. Manfall på jobbet igen så nu är det bara att hoppa i säng. Var rädd om dig..



Kram Lisa

2011-07-31 @ 20:16:39
  URL: http://frelugan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar