Baby Hello Kitty

♥ Cześć

Hej och Godmorgon alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er, och att ni har sovit gott i natt.
Jag har sovit som en stock i natt, somnade strax efter 11 igår
kväll och slog upp mina blå vid halv sju i morse :)
Jola sover fortfarande , men Henryk har vaknat.
Just nu sitter han ute på altanen och dricker kaffe !!
******
I går bakade Jola en polsk kaka till oss. Den tog några timmar
att fixa, för den ska jäsa några gånger innan den ska gräddas i ugnen.
Hon gjorde två stycken kakor på ungsplåtarna.
Den första blev lite för mkt gräddad, men den andra blev perfekt :)
******
Henryk hjälper Jola med degen till kakan
En av de färdiga kakorna
******
Fille & Jerre kom hit en stund på dagen. Jerre åkte med sin kompis
Larsson till Sthlm i går em, och blir borta ett par dagar.
Kul för honom att komma iväg lite, nu när han har semester :)
På em kom Izza & Micke förbi en sväng, och även Karro,
Douglas & Josey var här en stund !!!
På kvällen passade jag Douglas när Karro var på fotbollsträning :love:
******
Mormor´s lille favorit kille
Dogge pratar i sin mobil
******
I dag har vi inte planerat så mkt, får se vad vi hittar på :)
Önskar er alla en härlig tisdag !!
Ta vara på dagen & Njut av livet mina vänner :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
penny

åhh så smaskig kakan såg ut :)



Önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

kramen

2011-07-12 @ 15:01:24
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar