Baby Hello Kitty

♥ I dag är det ......

Godmorgon alla mina underbara läsare & vänner :love:
Här skiner solen denna fredagsmorgon, och det ser ut som att
det kommer att bli en toppen fin dag :)
I dag ska jag ta mig en promenad in till centrum, ska byta shortsen
som jag köpte till Älsklingen igår, för de passade tyvärr inte !!!
Sen blir det nog att gå runt och kolla lite i affärerna igen,
kanske hittar jag ngt mera fint att köpa idag ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går kväll när Älsklingen slutade jobba åkte vi in till centrum
och åt på restaurang. Vi satt på en uteservering i kvällssolen !!
Vi delade på en pizza ( här är pizzorna
lite tjockare än i Sverige, nästan som på Pizza Hut )
Vi tog en pizza med skinka, färska champinjoner, kött
och massor med härlig ost på. Supergott var det :)
Jag tog en öl till maten och Älsklingen en cola, eftersom han körde.
Det gick på över 380 NOK...det är inte billigt att gå ut och äta här
tycker jag. Men gott, trevligt och mysigt var det iaf !! :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ska jag ta och ta mig en dusch, sen göra mig iordning.
Sen blir det att gå ut i det vackra vädret :)
Önskar er alla en underbar fredag.
Hoppas att ni får en riktigt mysig & härlig dag :love:
Var rädda om er & Njut av livet !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Lisa

Hej min vän ..



Är du här i Norge. Så kul. Nej det är väldigt dyrt att äta ute. De gör man inte så ofta. Jag fick åka och börja jobba fortare än jag skulle. Så många sjuka just nu. Önskar dig en underbar helg och att du har de bra...



Kramar Lisa

2011-07-29 @ 18:23:44
  URL: http://frelugan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar