Baby Hello Kitty

♥ Väskan är packad ...

Tisdagmorgon, och här sitter jag och har det bra med en kopp kaffe
framför min dator...morgonmys :)
Om några timmar åker jag & Älsklingen iväg mot Norge.
Väskan är packad och kameran är så klart med .Det är bara datorn
som jag ska packa ner i väskan innan vi åker !!!
Känns skönt att få komma iväg på några dagars semester,
och medan jag är borta kommer Izza & Micke och bor här i huset
med Lukke :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går skjutsade jag Cissi & Fille till Karlstad, dem hade ju tid för
ultraljud på sjukhuset. Vi åkte vid tolvtiden, och när vi kom till Karlstad
blev det först ett besök på Donken innan vi åkte vidare till sjukhuset :)
Vid halvtvå tiden fick Cissi & Fille gå in , och när dem kom ut igen
såg jag på en gång ett stort leende på Fille´s läppar...då visste jag att
dem fått veta att det blir en liten kille. En liten "Dexter" som Fille så
gärna vill ha :D Är så glad att få ett litet barnbarn till, det ska bli så kul :love:
När dem var färdiga på sjukhuset åkte vi hemåt igen, skjusade först hem
Cissi och sen skjutsade jag Fille ut till jobbet !!!
När jag kom hem kom Josey & Douglas förbi :love:
Fixade iordning lite mat, så Josey & Douglas stannade och åt tsm med oss.
Alex kom oxå förbi, så självklart fick han oxå äta.
På kvällen tittade Mia & Jamina förbi en stund, och jag gick hem till Karro
en sväng och hjälpte Josey att göra slingor i sitt hår när Douglas hade somnat :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en härlig och fin dag alla mina kära läsare & vänner :love:
Ta vara på dagen och ta hand om er och era nära & kära.
Ha det BÄST & Njut av livet !!
* Smile & Be Happy *
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
penny

Ha en undbar tid i norge och skickar med en stor kram :)

2011-07-26 @ 09:40:35
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar