Baby Hello Kitty

♥ Varför ??!!

Jag är så trött, så trött på att det är som det
är just nu. Jag vet ärligt talat inte hur mkt längre
jag ska orka med att ha det så här.
Jag vill ju inte att det ska vara så här varje dag.
Jag känner mig ledsen och sårad, samtidigt som han
ibland gör mig så otroligt lycklig och glad :love:
Men varför ska det vara som en bergodalbana !!???
Man gör ju olika val här i livet, man väljer ju det som man
känner eller tycker känns bäst för en själv och sina närmaste.
Man prioriterar saker här i livet, och kanske väljer man
inte alltid rätt !!! Då kanske man ska tänka en gång till och
göra på ngt annat sätt för att det ska bli bättre.
Livet är för kort för att slösas bort, man ska ta vara på
varje dag man kan och försöka göra det bästa av livet.
När man är tsm med någon som man verkligen älskar,
och som man vill vara med i resten av sitt liv så kanske
man ibland måste välja bort vissa saker för att förhållandet
 ska kunna fungera. När man är tsm med någon så kan man ju
inte alltid bara tänka på sig själv, då är man två och båda ska
må bra, känna sig lyckliga och vara glada :)

Jag vet inte riktigt, men det känns som att jag åter igen gett mig
in i ett förhållande där jag egentligen inte passar in.
Detta blev väldigt flummigt skrivet nu märker jag,
men dem som känner mig vet vad jag menar med detta.
Känner mig just nu lite ensam, trött och ledsen och jag
kände att jag måste få skriva av mig lite.
I morgon är det  en ny dag, bara att ta nya tag.
Jag älskar honom, det gör jag och jag vill inte bestämma 
hur han ska leva sitt liv. Men om han vill vara med mig måste
vi prata och fixa till vissa saker i vårat förhållande.
Annars kommer detta inte att fungera tyvärr :(

Om han kommer hem ikväll ska jag inte säga ngt, bättre att
ta det någon annan dag när jag känner att jag kan prata med 
honom, för om jag gör det ikväll kommer det bara att bli fel.
Det vet jag , så det är bättre att vara tyst !!!
Detta blev ett väldigt gnälligt inlägg från lilla mig, förlåt !!
Nu ska jag ta och lägga mig och kolla lite på tv tänkte jag.
Snart är det ju ett nytt avsnitt av "Solsidan", då får jag lite 
annat att tänka på en stund, och desutom kommer jag ju 
att få skratta :D Det är ju så bra och roligt det programmet !!

Ha en fortsatt mysig och fin söndagskväll allihopa ;)

:love: Kärlek till alla :love:
  

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar