Baby Hello Kitty

♥ Söndagsmorgon

Nu blir det en liten helg "update" igen.
Fredagskvällen blev jätte mysig och trevlig ♥
Det blev kortspelande med Josey, MCrillen,
Jerre,Cissi & Älsklingen♥, även Fille var med en
stund innan han skulle iväg på LAN.


Jerre vid blocket ♥


Josey vill inte vara med på bild ♥


♥ MCrillen ser ganska glad ut ♥


♥ Pokerhajen ♥


♥ Cissi gör sin berömda min ♥


♥Efter lite träning klarade även MCrillen att göra "Cissi-minen" ♥

I går- Lördag gick jag och Älsklingen♥ ner till hans lgh och
plockade ur det sista stora sakerna. Teddy & Mats kom oxå
dit och hjälpte till. När nästan allt var nere i släpet, så hände det
en olycka..... Teddy snubblade i trappan och slog sig ordentligt.
Vi fick ringa ambulansen , som kom och hämtade honom.
Pratade med honom senare på kvällen i telefon,
och han hade fått operera knät.
Stackarn, inte en rolig dag för honom när han skulle
vara snäll och hjälpa sin bror att flytta saker.

Efter att vi var färdiga i lgh gick jag & Älsklingen♥ hem till huset igen.
Bella och Flisan kom förbi och fikade. Jättemysigt som alltid :)♥
Micke & Izza kom förbi en stund på em.
På kvällen hade Cissi "sexparty" här hemma, så jag och
Älsklingen ♥ gick hemifrån en stund.
Först gick vi till Cesar och tog en öl, och pratade lite med Anders & Marissa.
Sen gick vi ner på stan , till Kina och Älsklingen♥ bjöd på mat.
Jag åt förstås nudlar....supergott !!! :)♥
När vi var mätta och belåtna gick vi hemåt igen.
Var inte hemma så jättelänge , utan tog oss en till liten
promenad ut...Ner till Köket och pratade lite med Mats.
Träffade Alex där nere, så han följde med oss hem sen. !!!
Alex hjälpte Älsklingen♥ med hans dator nere i källaren.
Nu är den inkopplad och färdig att använda , och nu
snart är Älsklingens♥ lilla krypin där nere färdigt att invigas :)
Senare på kvällen kom Tjingan förbi , och då blev det lite
kortspelande. Jag, Älsklingen♥, Alex & Tjingan spelade.
Vid halv tre tiden gick Alex hemåt, och vi andra gick och la oss.
Tjingan somnade på soffan !!!

Nu i morse vaknade jag vid halv åtta tiden.
Pigg och glad. Har suttit här vid datorn, druckit kaffe
och bara haft det lungt och skönt !!!
Tjingan vaknade till vid halv nio tiden ,
men gick och la sig en stund igen.
Tror att han somnade om där inne i vardagsrummet.
Älsklingen♥ snarkar så gott i sängen, hör honom
enda hit ut i köket !!!
I dag kommer det nog att bli en riktigt slapp
och lugn dag. I morgon ska nog Älsklingen♥ åka iväg
på jobb igen. Nu var det ju ett tag sedan han var iväg.
Så det kommer ju att kännas lite konstigt att han åker.
Men det är ju bara under veckan han är borta,
sen kommer han ju hem igen till helgen !!!! :)♥
I morgon börjar ju även skolorna igen , och Lukke har
lovat att han ska gå till skolan nu, så jag hoppas att han
kommer att göra det !!!

Nu ska jag ta mig en dusch, och klä på mig.
Pratade precis med goa´lilla Bella i telefonen,
och hon & Flisan kommer ner på en fika om en stund:)♥
Så det är dax att slita mig från datorn ett tag.

Ha en fantastisk söndag alla sötnosar

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar