Baby Hello Kitty

♥ Solen skiner....

....och idag är det lördag :)
Känner mig lite bättre idag , men har fortfarande
hostan kvar. Men hoppas att den oxå försvinner snart !!!

I går kväll blev det en lugn hemmakväll.
Jag, Maestro, Fille, Jocke, Lukke och Anton spelade
kort. Alex kom oxå förbi en stund på kvällen.
När Fille och hans kompiar gick ut, gick Maestro ner på
sitt rum i källaren och spelade poker.
Jag gick och la mig och sov i ett par timmar,
vaknade vid 6 tiden då Fille kom hem.

Bella kom förbi och hämtade mig vid halv tio tiden,
och vi drog iväg med Pärlan till Hällefors.
Var in på "Billiga Niklas" och shoppade lite,
sen åkte vi tbx mot Filipstad och tog en fika på
Caféhuset. Jätte mysigt och trevligt :love:
När vi satt där inne och fikade , kom Maestro & Fille
in på Caféhuset. Dem kollade runt när dem gick in , men
dem såg oss inte .... hahahahaha :D
Dem satte sig vid ett bord en bit bort från oss.
Bella höll på att skratta ihjäl sig, för dem "såg" oss verkligen inte.
Vi satt kvar en stund, sen gick vi ut därifrån .
Tog en liten raggarrunda med Pärlan genom stan, och sen
skjutsade Bella hem mig.
Dem var inte hemma när jag kom hem ,
men dem kom efter en liten stund.
Pratglada och stojjiga ;)
Maestro berättade för mig att dem hade varit ner på
stan och fikat , jaså tänkte jag bara.
Jag sa inget om att vi hade sett dem :)
Nu är han nere på stan igen , och fikar med hans
barnbarn Jamina. Han frågade om jag ville med, men
jag sa att jag ville vara hemma en stund nu !!!

Köpte en jättefin sten till honom i Hällefors,
men när jag ville ge honom den skakade han bara på huvudet
och sa ngt med att jag inte ska köpa saker till honom.
Då blev jag lite ledsen på ögat, så jag kastade tbx
stenen i påsen. Om han inte vill ha den , so fine !!!
Efter en stund frågade han om han fick se vad det var jag hade
köpt, men jag tänker vara lika vrång som han är...så jag
sa bara att det inte var ngt speciellt, och att jag lika bra kan kasta den.
Han ville ju inte ha ngt från mig !!!
Då höll han tyst om det sen  :)



Nu väntar jag på att Izza ska komma förbi, hon ringde nyss.
Sen ska jag nog ta och gå ut en sväng i det fina vädret.
Orkar inte sitta inne här i huset hela dagen.
Bella och Flisan kanske tittar förbi lite senare oxå !!

Önskar alla en toppenfin Lördags em/kväll ;) 

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar