Baby Hello Kitty

♥ Nu är det snart kvällen

Har haft en jättemysig dag idag tsm med Bella :)♥
Hon och Flisan kom vid halv tolv tiden , vi fikade
och pratade, skrattade och hade det jätte mysigt ♥ !!!
Vid ett tiden kom lilla Denise hit, hon ringde mej först
och frågade om hon fick komma.Jag hade lovat henne det
igår när jag träffade henne, så självklart fick hon komma hit.
Först när hon kom spelade jag, Tjingan & Älsklingen♥ kort med
henne och Flisan. Sen satt jag en stund och ritade med tjejerna.
Efter det satt dem och spelade vid datorn en stund.


Felicia ♥



Denise ♥

Vid halv fyra tiden åkte Bella, Tjingan och Flisan hem.
Jag lagade lite mat , och efter att Denise hade ätit mat
med oss så följde jag henne till Cesar.
Pratade lite med Anders & Marissa, och på tisdag ska jag hämta
henne där , så ska vi upp till badhuset. Bella & Flisan ska oxå med:)
Nu i kväll kom Alex förbi en stund, även Josey och Jerre har
varit här. Alla har gått hem nu,  så snart 
ska jag ta och kolla på film tänkte jag.
Kanske Älsklingen♥ oxå vill kolla på film med mej,
lite söndagsmys med pojkvännen är ju aldrig fel ;)♥

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll alla godingar.

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar