Baby Hello Kitty

♥ Måndag igen

I går bakade jag bullar på fm.
Izza, Micke och lilla Saga kom förbi en stund,
så Izza hjälpte mig lite med bullbakandet :P
Karro & Douglas tittade oxå förbi en stund,
men Karro kände sig inte så pigg,
så dem stannade inte så länge !!!



På em promenerade jag och Älsklingen :love: upp
till Teddy med lite nybakta bullar.
Han bjöd på kaffe, och vi satt och pratade en stund :)
När vi var på väg hemåt igen, kom Bella och Flisan
körande i Pärlan, så vi fick skjuts till Coop och sen hem.
Gulligt av dem , då slapp vi ju gå ;)

Söndagskvällen blev lugn, när vi kom hem lagade vi
middagsmat och när vi hade ätit bänkade vi oss
framför tv´n resten av kvällen. Söndagsmys :) :love:

I morse vaknade jag vid 6 tiden , upp och fixade kaffe
och sen slog jag mig ner i soffan framför tv´n.
Försökte få iväg Lukke till skolan , men det gick inte så bra :(
Älsklingen :love: gick upp strax efter nio, och vid tolv tiden åkte
han iväg på jobb igen med Mats.

Izza ringde och frågade om jag hade lust att komma upp
och hälsa på henne och fika. Klart jag ville det, så jag
tog en promenad upp till henne.
Karro, Douglas och Josey var oxå där :)
Josey åkte till jobbet vid två tiden, men jag , Karro & Douglas
var kvar till kl 4. Izza följde med oss ner på stan.
Jag och Izza var och solade. Härligt !! :)
Sen gick vi hem till huset och lagade mat.
Micke kom förbi efter jobbet, så vi åt mat tsm allihopa.



Jag lånade massor av filmer av Izza idag, så nu tänkte jag
lägga mig och kolla på iaf en film, innan jag somnar :)
Ha en fortsatt fin måndagskväll alla godingar !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar