Baby Hello Kitty

♥ Lördag

Josey ringde mig när hon vaknade igår morse. Jag var precis på väg in i duschen då,
så jag tog en snabb dusch och sen klädde jag på mig.
Josey kom hit, och hjälpte mig att skotta lite på tomten.
Sen åkte jag, Josey, Karro & Douglas till ICA.
Efter att vi hade varit på ICA blev det frulle hemma hos Josey. Izza kom oxå dit.
Det var en riktig brakfrukost, med kaffe, färska frallor, skinka, ost,
paprika, gurka, yougurt och ägg. Det var jätte mumsigt !! :) :love:
Josey hämtade ut paket från HM när vi var på ICA oxå,
och hon hade b.l.a beställt en skinnpaj till Douglas som han självklart fick prova.
Han var verkligen tuff i den :love:

 
Mormor´s favvo kille

Vid tolvtiden gick vi från Josey för då skulle hon åka till jobbet.
Izza följde med mig hem till huset, Karro & Douglas gick hem.
Men dem kom förbi lite senare på em.
Bella och Flisan tittade förbi på en fika oxå. Nice !! :love:
Älsklingen :love: kom hem vid halv tre tiden. Han kom bara hem en snabbis,
sen åkte han upp till Teddy och hjälpte honom med lite saker.
Karro & Izza lagade middag, och efter att vi hade ätit kom Bella och hämtade mig,
Izza, Karro och Cissi. Vi åkte hem till Jasmine på sexparty.
Det var riktigt skoj faktiskt ;)
Jag köpte ingenting, men det var roligt att kolla på de produkter som de visade.
Partyt var i ca 1,5 timme. När det var slut fick vi skjuts tillbaka hem av goa´Bella. :)
Lite senare på kvällen åkte jag och Älsklingen :love: upp till Teddy en stund.
Drack lite kaffe , och hämtade bilnycklar till deras pappa´s bil.
Sen hämtade vi bilen , åkte förbi Köket och snackade lite med Mats,
och sen åkte vi till Kristinehamn och hämtade Älsklingens :love: bror Jimmy,
som kom med buss från Stockholm.
Vi kom hem till stan igen runt halv tolv, lämnade tillbaka bilen
och sen gick vi hem och bara tog det lungt !!! :)

I morse vaknade jag vid halv åtta, tog en liten sovmorgon kan man säga ;)
Älsklingen :love: var vaken hela natten och spelade poker på datorn.
Strax innan nio tog jag mig en promenad upp till Izza & Micke och gav
deras katt lite mat.Dem sov borta över natten,
så Izza frågade mig igår kväll om jag kunde titta till Tiger på morgonen.
Dem kommer hem i em igen. Efter att jag hade varit och gett Tiger mat,
gick jag till ICA och köpte lite gott till frukost :P
Annars har det inte hänt så mkt här nu under dagen, har bara chillat ;)
Ha en fortsatt mysig och fin dag allihopa

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar