Baby Hello Kitty

♥ Just another morning in Paradise




Vilken morgon ....jätte kallt ute igen :(
Termometern visar på - 16 grader . Brrrrrr....
Hörde på radion igår att det ska komma varga vinter igen
nu i februari. Jag dör på detta !!!
Usch , vill ha vår och sommar NU !!!!
Jag hatar kylan , det är bland det värsta jag vet :(
Som tur är har vi ju varmt i huset nu iaf,
det är ju skönt .
Fick sms av Älsklingen :love: nyss, uppe i Arvika
där han är var det -19 grader ute, och i husvagnen
hade dem bara +10 grader. Stackarna !!!
Han skrev att han snart spyr på det där, förstår honom.
Men som tur är så är dem snart färdiga med jobbet
där borta, så då slipper han ju det där !!

Bråk med Lukke nu på morgonen oxå , som vanligt.
Blir så trött på det här, vet allvarligt talat inte vad jag
ska göra snart !!
Har en stor klump i magen varje morgon för jag vill
verkligen inte ha detta bråk och tjafs varje morgon !!
Känner mig som en jättedålig mamma.
Om jag bara kunde få lite hjälp. men dem verkar ju inte
bry sig speciellt mkt måste jag säga :(
Nåja, jag hoppas att det ordnar sig snart.

Josey skickade sms för en stund sedan, hon var redan
uppe och tvättade. Så hon skulle höra av sig när hon är färdig
i tvättstugan , så ska vi hitta på ngt innan hon ska iväg till jobbet :)

Karro hade smsát i natt vid halv tre tiden , såg det imorse när
jag vaknade. Då hade lille Douglas 40,1 i feber :(
Stackars liten !!! Tycker så synd om honom.
Jag hoppas verkligen att febern går ner snart,
och att han blir frisk.
Hoppas att Karro oxå blir frisk snart, det är ju inte lätt
för henne nu när hon är sjuk själv och mår dåligt att
ta hand om ett sjukt barn oxå.
Men hon vet ju att jag finns här om hon behöver hjälp.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och vänta på
att Josey hör av sig !!! :)

Ha en bra dag allihopa.
Stanna upp i vardagen ~ Lyssna, Njut & ha roligt !!

♥ Kärlek till alla ♥

Bella

Du e bara så go...så glad att vi funnit varandra, du är en sann vän för livet <3 Tack för du finns. Kram

2011-01-26 @ 13:07:14
  URL: http://mimzzan.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar