Baby Hello Kitty

♥ Jag är inte sur eller grinig ....

...men blir lite irriterad både på dig och på mig själv ibland.
Jag är så dum , som tror på allt som människor säger till mig.
Att jag ALDRIG lär mig ....det gör ju bara så ont sen när
det inte blir som det är sagt !!!
Orkar f* inte med detta ngt mera, jag lägger nog ner detta med
känslor för det andra könet snart. Ni tror att ni kan köra med oss
kvinnor hur som helst , och allt ska bara vara så som ni vill ha det.
När det passar er , då ska vi finnas där.
Vi ska acceptera allt ni gör , och allt ni tycker.
Förlåt men det är för mkt just nu !!!
Jag är blond ( eller kanske mera åt det gråa hållet) och blåögd ,
men jag är f* inte dum i huvudet !!
Jag har oxå en vilja, och ibland måste jag få säga vad jag tycker
och tänker utan att det ska bli en massa sura miner.
Jag vill kunna prata med dig utan att du ska vända ryggen till,
och säga att du inte orkar diskutera det med mig :(

Jag försöker alltid att ge varje människa jag möter en chans, jag
dömer ingen innan du visat vem du är. Det enda jag vill är att ni ska 
vara ärliga. För det betyder allt !!  Ärlighet varar längst !!
Jag är inte perfekt själv , men jag försöker alltid att ställa upp för dem
som jag älskar och bryr mig om och försöker att alltid vara ärlig och snäll.
Jag hatar att såra andra människor , och jag hatar att bli sårad själv.
Trots detta så händer det, så jag börjar ju fundera vad JAG gör för fel.
Jag har funderat mkt nu ikväll , och jag klarar mig nog bäst själv.
Jag orkar inte med att allt ska
vara som du vill och som du tycker är bra hela tiden.
Att jag alltid ska finnas där när det passar dig.
När din vän alkoholen är med dig, så finns det ingen
plats för mig känns det som.

Jag önskar att jag hade någon som jag kunde ringa till eller
prata med när allt känns så här . Jag har vänner , men jag vill inte störa dem
eller vara i vägen. Jag klarar detta själv , försöker le och vara glad varje dag .
Men ingen vet hur det känns innombords. Jag vill inte att någon ska tycka
synd om mej , för jag väljer ju själv hur jag lever mitt liv.
Jag kan ju säga åt dig att gå och lämna mig ifred, men det vill jag inte
Inte än ...jag vill ju vara med dig för att jag älskar dig.
Men om det blir en massa krångel, då måste jag be dig gå till slut.
För jag orkar inte , inte en gång till !!!
Önskar bara att du kunde förstå.... ibland känns allt bara för mkt.

I dag blev det en sådan dag tyvärr,
Jag älskar dig fortfarande, men idag gjorde du mig faktiskt ledsen.
Jag vill inte ha det så här, jag orkar inte med en massa krångel.
Du får bestämma dig hur du vill ha det..... för som det blev idag,
att du inte vill prata med mig och bara drar iväg. Det gillar jag inte !! :(
Hoppas att du har det kul och trevligt var du än är nu ikväll, och
jag hoppas att du kommer hem till mig när du har lugnat ner dig.
För jag ÄLSKAR DIG :love: , och jag vill inte förlora dig !!!


Det är inte läggdax än på ett tag,men känner mig trött och ledsen på ögat.
Får väl ta och sätta mig och umgås med Fille & Anton en stund.
I morgon är det en ny dag , och det är bara att ta nya tag.
......och jag hoppas att jag vaknar i morgon med nya krafter.  

Ha det så gott alla fantastiska och underbara människor
som finns där ute. Hoppas ni får en fortsatt mysig lördagskväll
Var rädda om dem som ni bryr er om och dem som ni älskar ♥



♥ Kärlek till alla ♥


karin

Du vet att du alltigt kan höra av dej!!!har ju också varit med en del!det vet ju du!kram..

2011-01-16 @ 09:27:24
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar