Baby Hello Kitty

♥ Happy New Year



I dag har det varit en riktig städ söndag , jag har städat
bort alla julsaker och kastat ut julgranen.
Det känns ganska skönt måste jag erkänna :)

I fredags- Nyårsafton kom alla kidsen och åt mat
här. Jag gjorde Devolay som dem ville ha !!!
När vi hade ätit gick nästan alla ut på nyårsfirande.
Jag, Älsklingen, Lukke, Douglas, Emilia, Amanda & Jamina
blev kvar här hemma. Barnen satt vid datorerna, vi kollade
på tv och mumsade i oss godis.
Douglas ville inte sova , han ville vara uppe med oss.
Vid tolvslaget skålade vi med alla barnen, och kollade
ut på alla raketer som smällde utanför.
En riktigt mysig och fin nyårsafton blev det :)♥



♥ Cissi & Fille ♥


♥ Don Douglas & Jerre ♥



♥ Douglas ♥



♥ En liten trött kille som vägrade att sova ♥



♥ Amanda ♥



♥ Emilia ♥



♥ Jamina ♥



♥ Douglas & Lukke strax innan tolvslaget ♥



♥ Tjejerna skålar in det nya året ♥



♥ Champangen som Älsklingen köpte till oss ,
till barnen köpte han förstås barnchampange ♥


På lördagsmorgonen vaknade lille Douglas vid halv åtta.
Jag & Älsklingen gick upp med Douglas och gjorde välling till
honom, sen sprang han runt i sin gåstol en stund.
Karro kom och hämtade honom strax efter tio.





Tjejerna vaknade vid elva tiden, då var det frukost time.
Sen satt vi och ritade lite. Jag & Älsklingen ♥fick massor
av fina teckningar av dem alla tre.
Har satt upp flera av teckningarna på kylen nu.
Vid två tiden kom Mia och hämtade tjejerna.
Jag & Älsklingen ♥ satt oss i soffan,
kollade lite på tv och pustade ut :)

Vid 4 tiden gick vi till Cesar, för Älsklingen ♥ ville bjuda på mat.
Josey, Karro & Douglas följde oxå med.
Jag åt laxplanka, och det var lika gott som alltid :) ♥
På kvällen blev det kortspelande med Josey, Cissi & Fille.
Det blev några öl oxå förstås :)♥

Nu i kväll var kära vännen Bella förbi och
drack en snabb kopp kaffe.
Alltid lika trevligt och mysigt när hon kommer förbi :)♥
I morgon ska hon köpa sig en egen bil ,
så hon skulle komma förbi och hämta mig när hon hämtat bilen.
Så ska jag få åka med på en liten tur i hennes alldeles egna bil :)

Älsklingen ♥ är lite trött på ögat,
och nu ligger han i sängen och sover så sött !!!
Jag tänkte ta mig en dusch snart och sen ska jag
krypa ner i sängen brevid min älskling :)♥

Ha en fortsatt mysig och fin kväll alla goa !!
♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar