Baby Hello Kitty

♥ Gokväll

I dag har det varit fullt upp här hemma,
Jag har städat & möblerat om litegrann ;)
Izza, Karro, Douglas & Josey har varit här
under dagen och hållit mig sällskap och hjälpt till lite.
Izza lagade maten idag, det var skönt då slapp jag göra det !!
Goaste vännen Bella tittade in på em och tog en kaffe innan
hon skulle till jobbet. Alltid lika trevligt och mysigt :) :love:
Älsklingen min har ringt två gånger idag , och även skickat några sms.
LOVE HIM :love: I morgon kommer han hem igen. Jag längtar !!! :)

Nu i kväll har jag legat och kollat på en film , som jag började kolla på 
igår , men som jag visst somnade ifrån då :blush: I kväll såg jag hela iaf, och den
var verkligen jättebra tycker jag. Mkt action , och samtidigt lite rolig.
Sånt gillar jag !! Ett stort + är ju att Bruce Willis har huvudrollen oxå :)
RED heter den, om ni inte har sett den kan jag varmt rekomendera den !! 
Mimmi ger den 5/5 ♥


Nu ska jag bädda ner mig i sängen , krama kudden och försöka sova lite.
Det blir nog inga större problem att somna, jag är faktiskt lite trött på ögat.

Godnatt och sov gott !!
I´ll be back ;)

♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar