Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon måndag

Första måndagen på detta år, och 
jag vaknade vid 6 tiden i morse.
Men somnade om till halv åtta iaf.
Då gick jag upp !!
I huset är det tyst, och alla andra sover
fortfarande. Jag sitter här med min dator
vid köksbordet och dricker kaffe :)♥
Har tänt några ljus , så jag sitter här och har det
riktigt mysigt i min ensamhet !!!
En lugn måndags morgon med andra ord....NICE ♥

Har inget speciellt inplanerat idag, annat än en
liten roadtrip med Bella i hennes nya bil :)
Älsklingen ♥ åker ev iväg på jobb i dag,
men han visste inte helt säkert igår
om det blir att han åker iväg på måndag eller på tisdag.
Så vi får väl se hur det blir !!!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till innan det
är dax att göra mig i ordning, sen är det bara
att vänta tills Bella kommer :)♥

Ha en toppefin dag alla godingar
♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar