Baby Hello Kitty

♥ Det bara är så

Hello Sötnosar :)


I dag har jag och Älsklingen :love: varit upp till Teddy,
och burit in ved i huset till honom. Vi var även till affären
och handlade lite till honom som han behövde.
Han var jätte tacksam och glad att vi hjälpte honom.
Men självklart gör vi det, han har ju hjälpt oss så mkt förut !!!

Efter att vi hade varit uppe hos Teddy, gick vi hem till Josey.
Hon bjöd på tacos, och det var verkligen jättegott :P
MCkrillen, Karro & Douglas var oxå där och åt.
Senare på kvällen gick jag och Älsklingen:love: upp till
Jerre en stund. Lukke var där och spelade.
Vi beställde pizza till Jerre & Lukke och även till oss.
Jerre skjutsade oss och hämtade pizzorna, och sen
släppte han av oss hemma i huset.

Nu sitter Älsklingen:love: nere i sitt rum i källaren
och spelar lite poker på datorn.
När han kommer upp ska vi kolla på någon film har vi bestämt.
En lugn och mysig lördagskväll med andra ord :) :love:

I går var det ju Fredag. Jag & Bella var och tränade på
morgonen. Det var kul :)
När Josey slutat jobbet, gick vi ner på  stan och fikade med
Karro,Douglas och Izza. En trevlig och mysig fikastund :)
Älsklingen :love: kom hem igår em. Han åkte upp till Teddy
en stund och hjälpte honom att hämta ved.
När han kom tbx var vi till ICA och handlade lite.
På kvällen blev han lite grinig på mig, så han satt nere
i sitt rum i källaren några timmar och spelade.
Men när han lugnat ner sig , kom han upp och vi
blev sams igen :) Nu ikväll är han inte grinig, han ville
bara spela lite poker innan vi ska bänka oss framför tv´n.
Fille åkte till elverket igår kväll för att ha LAN hela helgen.
Han kommer hem igen i morgon !!!

Nu ska jag hoppa i myskläderna, och vänta på att
Älsklingen :love: kommer upp och håller mig sällskap .
Ha en underbar lördagskväll allihopa !!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar