Baby Hello Kitty

♥ Tisdagsmys

I dag har det varit en jättefin dag,
trots att det har varit kallt och blåsigt ute . Brrrr ....
På fm gick jag ner på stan och mötte Karro & Douglas,
efter att dem hade varit uppe på BVC.
Var till apoteket och köpte hostmedicin & alvedon.
Både Karro & Douglas är sjuka.... stackarna :(
Izza ringde när hon slutat plugget, och eftersom vi var
nere på stan då så mötte vi henne utanför Caféhuset.
Gick in där en stund och tog en fika.
Efter att vi hade fikat, gick Karro & Douglas hem till sig,
och Izza följde med mig hem till huset.
Älsklingen :love: hade beställt en pall med pellets igår
innan han åkte iväg och jobbade.
Så när jag och Izza kom hem stod pallen utanför huset.
Izza var snäll och hjälpte mig att bära ner alla säckarna
i källaren...pust, det var lite jobbigt !! Men det gick bra iaf :)
Bella och Flisan kom förbi på em, så det blev en liten mysig
fikastund tsm med dem. Josey kom oxå förbi en stund, innan
hon skulle iväg till jobbet !!!
Vid två tiden var jag tvungen att gå upp till Ferlinskolan
på EVK möte. Mötet gick ganska fort som vanligt, och det
var inte mkt nytt som blev sagt. Nytt möte om ca en månad.
Medan jag var i skolan, stannade Bella , Flisan och Izza kvar 
hemma. När jag kom tbx hem blev det lite mera kaffe och prat :)
Sen åkte Bella & Flisan iväg en sväng upp till Bella´s bror, men 
dem kom tbx lite senare på kvällen igen :)
Då blev det lite bakning, vi bakade frallor.
När dem var färdiga åt vi nybakta frallor & drack kaffe.
Det var verkligen supergott :P Det gjorde vi bra !!!! 
Är så glad att jag har en vän som Bella , hon är verkligen
jättego´och vi har det så roligt och mysigt tsm :):love:



När Bella och Flisan åkte hem , gick jag ner till COOP 
och köpte en dricka till Karro, som jag sen gick och lämnade
hemma hos henne. Stannade en liten stund och pratade, 
innan jag gick hemåt igen.
Jag fick Douglas att skratta lite, trots att han är febrig och sjuk.
Mormor´s älskade lille gullunge :love:



Nu är det filmtajm för min del !!
Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar