Baby Hello Kitty

♥ En riktigt rolig och fin tisdag

Det var en mkt god och trevlig lunch
hemma hos Josey idag ♥ 
Hon bjöd på Mexicana gryta :P Mums !!!
Karro & Douglas var oxå där, och självklart blev
det lite fotografering eftersom jag hade med mig kameran !!

 :love: Mormor´s favorit kille :love:













Strax efter två tiden kom Bella & Flisan förbi och hämtade mej,
och vi åkte upp till badhuset.
Cissi var redan där med Denise och Theo.
Alla bytte om , och sen badade vi med kidsen i den lilla bassängen.
Kidsen hade jätteskoj , och dem ville knappt gå upp.
Men till slut fick vi med oss dem upp ur bassängen ,
och vi gick in i bastun och satte oss en stund. Härligt ♥
Vi kom ut från badhuset vid 4 tiden.
Bella & Flisan skjutsade mig hem,
och Cissi promenerade och lämnade Denise och Theo.
Det var en riktigt rolig och mysig stund på badhuset ,
och alla var glada och nöjda när vi gick därifrån !! :)

När jag kom hem lagade jag i ordning middag.
Ikväll blev det "Gästlåda" ( ett recept som jag fått av Bella)



Det var första gången jag gjorde den, och den blev faktiskt super god :P
Karro & Douglas kom förbi en stund på kvällen, så
Karro smakade oxå på den och hon tyckte att den var jätte god !!

Pratade nyss med Älsklingen♥ i telefonen :love:
Han skickade ju ett sms tidigare i dag oxå när han var framme.
Älsklingen min , ♥ I LOVE HIM SO MUCH ♥
Saknar honom redan, men snart är han ju hemma igen !!
Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen och kolla lite
på tv innan John Blund kommer !!
Ha en fortsatt fin kväll alla sötnosar.

♥ Kärlek till alla ♥


 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar