Baby Hello Kitty

♥ Nice morning



Känner mig så glad nu på morgonen, trots att jag knappt
sovit ngt alls nu i natt p.g.a att jag hostat hela natten.
Men fick iaf väg Lukke till skolan nu för en stund sen,
och det känns så bra när han kommer iväg dit.
Även om det inte är ofta jag lyckas, så känns det
iaf bra de gånger han kommer iväg !! :)
Det verkar ju inte som att jag kommer att få
någon hjälp med det, trots att jag bett om hjälp i
snart över 1 år. Så det är bara att kämpa på.

Idag är det redan onsdag , vad händer idag då ??!!
Har inget speciellt planerat, tar dagen som den kommer.
Ska iaf tvätta och fixa lite här hemma.
Älsklingen :love: sover fortfarande, och han kommer nog
inte gå upp än på några timmar. Han gillar att ligga och dra sig 
på morgonen när han inte måste gå upp :)

Ha en jättefin dag alla godingar 
* Carpe Diem *



♥ Kärlek till alla ♥
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar