Baby Hello Kitty

♥ ♥ ♥

I morse åkte Älsklingen iväg på jobb igen,
han åkte iväg redan vid 8 tiden på morgonen.
Det känns alltid lite tomt just när han har åkt,
men om några dagar är han ju hemma igen :)

Det har regnat här idag , och ute på trottoarerna har
det varit rena rama isbanan. Jag tog en promenad till ICA på fm,
 och jag höll på att dra mig i backen flera gånger.
Det är ju inte sandat någonstans här i stan nästan.
Men jag klarade att hålla mig på benen iaf !!!
Men fick gå jätte försiktigt, så det såg säkert jättekul ut, 
för dem som såg mig när jag tassade fram...
sakta men säkert !!! Hahahaha :D

Träffade Izza på stan när hon slutat plugget, och vi
gick till Caféhuset och tog en fika med Karro & Douglas.
Efter det gick jag och Izza och solade en stund. Härligt !!!
När vi hade solat gick vi hem till huset en stund,
sen promenerade vi ner till stan igen för jag skulle till
banken och aktivera mitt nya Visakort som kom med
posten idag !!
När jag stod vid Minuten ringde Bella , och sa att hon
såg mig. Hon, Jerry & Flisan satt inne på Caféhuset,
så jag gick dit och tog en kaffe tsm med dem :) :love:
Efter det åkte vi till Jocke´s lgh och kollade lite.

När jag kom hem ringde jag Karro, och hon & Douglas
kom förbi. Jag, Karro,Douglas, Fille & Cissi gick till "La Strada" och
käkade mat. Det är nya ägare där nu, och det var mkt godare
mat nu faktiskt än det var förut :)
Så vi kommer säkert att gå dit flera gånger !!
När vi hade käkat tog Karro, Douglas och jag en sväng till COOP.
Köpte en jättesöt ny mössa till Douglas.
Karro skickade en bild på honom i sin nya mössa nyss.
Visst e han jätte söööööt i den :love:
Mormor´s älsklingskille !!!!!



:love: :love: :love:

Nu ikväll kom Bella & Flisan förbi på en kvällsfika.
Alltid lika roligt och mysigt :love:

Jag har mailat till en tjej , som ska hjälpa mig
"renovera" min blogg. Hon är jätteduktig och har gjort många
fina designer. Så det ska bli spännande och kul att se sen när
min nya design till min blogg är färdig.
Ser fram emot det :)

Dax för dumburken nu en stund innan det är dax att sova.
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa !!



♥ Kärlek till alla ♥

Dessan - mitt liv tillsammans med en 27 år äldre man.

Tack så mycket! :D

2011-02-04 @ 09:01:05
  URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar