Baby Hello Kitty

♥ Lunchat på stan

Var ute och skottade i morse, och det var
skitjobbigt. Det blåste ju så mkt så det var inte
lätt att skotta undan snön.
Men nu har det slutat snöa iaf, men blåser gör det fortfarande.
Nu tittar solen fram, och det är härligt :) :love:

Bella kom förbi och hämtade mig strax efter tolv, vi tog
en sväng ner på stan. Till Caféhuset och lunchade.
Flisan var oxå med :) Jag & Bella åt varsin sallad,
och Flisan åt en varm macka. Gott var det :P
Efter det tog vi en sväng upp till Jocke´s lgh.
Fille var där och hjälpte honom lite när vi kom dit.
Sen gick jag hemåt, för Håkan skrev att han var i stan
och skulle komma förbi med pengar till mig !!
Bella och Flisan kommer ev förbi lite senare i em/kväll
och hälsar på :)

Ska snart ta en sväng till affären och handla lite.
Har inte bestämt än vad jag ska göra till middag ikväll,
får väl se vad det blir för smarrigt ;)



Ha riktigt mkt myyyyysssss nu allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar