Baby Hello Kitty

♥ Helg update


En ny dag , en ny vecka och i morgon är det en ny månad.
Måndag morgon, Sportlov för kidsen och jag känner mig
riktigt glad och pigg :)
Helgen som gick var toppen !!!
I fredags åkte jag med Bella och Flisan till Kristinehamn på
dagen. Vi gick runt i affärer och lunchade på en Kina restaurang.
Det var jättemysigt och trevligt ♥ 
På em kom Älsklingens barnbarn hit. Vi käkade pizza på
kvällen , och sen blev det fredagsmys med barnen.


Emilia & Amanda


Farfar med sina barnbarn

På Lördagsmorgonen fixade vi iordning en riktigt stor
frukost till Fille. Ägg, bacon, massor av olika pålägg och
färskt bröd. Han fick blommor på morgonen och presentkort
på Systemet. När vi hade ätit frukost gick jag, Cissi, Josey & Karro
ner på stan. Fille var in på SB och köpte några öl & några cider.
Han fick såklart visa leg, och hon i kassan grattade honom förstås
när hon såg att det var hans födelsedag !!! :D


Rosor & liljor till Fille


Vita rosor som Fille fick av Cissi


Nästan som en hotellfrukost


Fille har varit inne och handlat på bolaget

Fixade iordning Tacogratäng på em , och vid 4 tiden åt vi.
Bella & Flisan kom oxå förbi och grattade Fille, och åt tsm med oss.
Maten blev uppskattad och alla åt sig mätta och belåtna.
Efter maten blev det tårta, Daimtårta. Självklart sjöng vi för Fille oxå.
Han fick sitt paket , som vi hade köpt tsm allihopa i familjen.
Han fick ett par WOW hörlurar, och de blev han glad för :D
Senare på kvällen blev det Singstar, och det blev ett jättekul
och trevligt födelsedagspartaj !!
Några polare till Fille kom oxå förbi och grattade honom.  


Fille & Douglas


Söööööta !!!


Douglas & Karro


Glada Cissi


..och den berömda Cissi-minen oxå förstås


Izza-lainen


Cissi & Fille


♥ Dem GILLERT !! ~ Älsklingen & Micke


Josey & Jerre


Me & my son


MCkrillen & Fille


En glad 20 åring


Tårta & sång för födelsedagskillen

I går, söndag när jag vaknade kunde jag inte prata. Hahahha :D
Men det blev lite bättre under dagen iaf. Det blir så om man är
på topp att sjunga Singstar !!! ;)
Bjöd Teddy och hans dotter My på söndagsmiddag igår kväll.
Dem fick skjuts hit, så jag behövde inte hämta dem.
Bjöd på fläskkotletter, potatis, sås och sallad till.
Det var jättegott, och Teddy & My gillade det oxå :)
När Teddy & My åkt hem blev det Bingolotto spelande tsm
med Älsklingen, Fille, Cissi och Jerre.
Men vi vann ju förstås ingenting, men det var kul iaf !!

I dag ska Älsklingen och jag upp till Teddy en stund , och
kolla om vi får igång Älsklingens bil som står där.
För i em ska Jerre ha tbx sin bil , som vi har lånat.

Önskar alla en toppen start på denna vecka, och hoppas 
att eran måndag blir lugn och fin  !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar