Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon Lördag



Godmorgon alla sötnosar !!! :love:

Hoppas att ni hade en mysig fredagskväll, att ni har sovit gott
i natt och att ni vaknade glada och utvilade till denna fina lördagsmorgon :)

Här blev det en lugn och mysig fredagskväll
Det blev potatigratäng, fläskfilé och bearnaisesås till middag.
Det var jättegott :P
Izza & Micke kom förbi en stund på kvällen,
sen blev det mys framför tv´n med Älsklingen :love:
Jag vaknade vid halv 6 i morse, kunde inte somna om
så jag gick upp och fixade kaffe och har suttit här framför datorn.
Älsklingen sover fortfarande ;)

Idag ska vi iväg och hämta mera ved till Teddy , och
senare i em ska vi upp till Bella och fira Jocke.
Det blir smörgåstårta där...MUMSIGT :P
Har inte köpt någon present till Jocke än, så
det måste jag oxå fixa innan vi ska dit.

Det är riktigt kallt ute idag, termometern i köket
visar på - 19,5....Brrrrr !!!
Men nu tittar solen fram iaf, så jag hoppas att det
blir lite varmare under dagen :)

Ha en jättefin lördag allihopa, för det tänker jag ha !!!
* Livet är fint när det är rosa *

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar