Baby Hello Kitty

♥ Friday morning


Ja nu är det Fredag igen då ...... NAJS !!!! ♥
Vaknade strax innan 6 i morse,, så jag tassade upp och
fixade lite kaffe och nu sitter jag här framför datorn som vanligt ;) 
I dag blir det en tripp till Kristinehamn med Bella & Flisan.
Dem kommer förbi och hämtar mig vid nio.
I em/kväll kommer Älsklingens barnbarn, Emilia & Amanda hit,
dem ska sova över här tills i morgon !!!
Så ikväll blir det fredagsmys tsm med barnen :)

I morgon fyller min älskade son 20 år,
så då ska vi såklart fira honom !!!
Tacogratäng är beställt, så det ska han få.
Han är inte så förtjust i tårta, men kanske gör vi
en liten tårta iaf. Det hör ju liksom till, när man fyller år ;)
På kvällen ska han ha några av sina vänner här
(även syskonen med resp är bjudna ), så då blir det PARTY.
Hörde att det blir Singstar , och då måste ju jag vara med.
Det är ju jättekul, men på söndag har jag väl tappat rösten igen då :D

I dag är det inte alls lika kallt ute som det var igår,
det är bara -4 nu. Skönt, då kan man gå ut idag
utan att frysa ihjäl !!!
Nu ska jag ta mig lite mera kaffe, sen är det dax att
väcka Lukke. Hoppas att han kommer iväg till skolan
idag med, för nästa vecka är det ju sportlov så då får
han ju vara hemma iaf !!!

Ha en underbar fredag alla goa´och söta människor
Ta vara på dagen , och ha riktigt mkt med Fredagsmys :)



♥ Kärlek till alla ♥

Emmie

Nu är finalisterna i veckans blogg utsedda. Blev du en av de? In och kolla :)

Blev du det så lycka till, men blev det inte du så kommer en ny chans på onsdag :)

2011-02-26 @ 14:27:49
  URL: http://emmiev.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar