Baby Hello Kitty

♥ En update

Nu har jag inte varit inne här på bloggen på några dagar,
så här kommer en "update" vad som har hänt sen sist jag skrev !!!

Hade en super kul lördagskväll tsm med Bella
Tack för en underbar kväll vännen min !!! :love:



Först kom hon och Jerry hit till huset, vi satt och pratade
och drack lite i köket tsm med Fille, Cissi, MCkrillen, Josey,
Jerre och Natta. Vid halv elva tiden gick jag, Bella och Cissi
ner till "Köket". Där dansade vi loss på dansgolvet, och hade
jättekul. Vid halv ett tiden gick vi därifrån hem till huset igen och
sjöng Singstar en stund :)









Vid 4 tiden på morgonen gick jag och Bella och la oss, vi låg
och småpratade lite innan vi somnade !! :)
En mkt mysig och jätte kul kväll blev det !!!

På söndagsmorgonen vaknade jag vid halv åtta tiden,
gick upp och fixade lite kaffe. Vid nio tiden vaknade Bella,
så vi åt lite frulle och sen gick hon hemåt.
Städade lite när hon hade gått, och sen kom Karro & Douglas
förbi. Älsklingen kom hem strax efter ett tiden.
Jag fick ett pkt av honom när han kom hem :)
Fick en jättefin kudde där det står " Jag älskar dig" på.
Blev förstås jätteglad !!! :) :love:



Passade Douglas en stund när Karro var på fotbollsträning.
Jag & Älsklingen tog en promenad med Douglas ner till
COOP och handlade lite. Älsklingen lagade torsk med räksås
till middag. Det var jätte gott !!! :P



På kvällen kom Bella förbi med Flisan. Vi kollade på "Solsidan".
Alltid lika roligt !! hahahahaha :D
Bella åkte iväg strax efter nio tiden, hon skulle iväg och jobba.
Flisan och jag satt och ritade en stund, sen la vi oss i sängen
och kollade lite på film innan Flisan somnade.
Älsklingen fick sova på soffan på natten, för vi kunde inte
sova tre stycken i våran säng !!!

I morse gick jag upp vid sju tiden, som vanligt.
Flisan vaknade vid halv åtta. Hon låg kvar i sängen och kollade
på tv en stund. Sen fixade vi frukost.
Efter det blev det lite pysslande och ritande igen :)
Bella kom vid nio tiden, hon stannade och tog en kaffe innan
hon och Flisan åkte hem !!!
Det var verkligen kul att ha Flisan här, och det gick
jättebra. Hon är ju så söt och go´den ungen !!!
Älsklingen frågade henne innan dem åkte om hon kommer och sover
här flera gånger hos oss, och det sa hon att hon vill göra !!! :)

Micke ringde och kom förbi med en stor container med pallar
till oss idag, så jag och Älsklingen var ute och fixade iordning dem på
gården. Staplade dem fint, och la presenning över !!!
På em åkte jag, Älsklingen och Lukke upp till Teddy en stund.
Tog en fika där, och satt och pratade med honom en stund.
Han tyckte att det var kul att vi kom förbi !!!
När vi hade varit hos Teddy, åkte vi hem till huset en stund.
Izza, Karro & Douglas var här, och Izza hade bakat muffins
som hon hade med sig . MUMS !! :P
Vid fyra tiden tog jag, Älsklingen och Lukke en sväng ut igen.
Det blev mat på "Köket" och lite handling inne på COOP.
Hem och lämnade av Lukke, och sen åkte jag och Älsklingen
upp till Mats en sväng. Mats var inte hemma, men stannade och pratade 
lite med Marina och barnen, och drack en kaffe.
Mia var oxå där !!! Efter det blev det en snabbvisit hem till
Älsklingens pappa och hans sambo. Var bara där en snabbis och
kollade läget. Vi bestämde att vi ska ses någon annan dag och ta 
en kaffe. Det blir trevligt !!!

Nu sitter Älsklingen nere i sitt rum i källaren och spelar lite
poker, och jag sitter här uppe vid datorn.
Blir nog en ganska tidig kväll ikväll, känner mig lite 
trött på ögat. I morgon ska jag följa med Älsklingen och 
hjälpa till att hämta mera ved till Teddy !!!

Ha en fortsatt mysig kväll alla godingar !!!

♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar