Baby Hello Kitty

♥ Det snöar .....

......Och det snöar massor nu igen, och blåser gör det oxå :(
Inte ett dugg kul tycker jag, detta väder gör en ju deppig !!
Om det fortsätter att snöa så här som det gör nu, så
blir det ju ut och skotta senare idag. Va KUL ..... NOOOT !!
Jag hatar vintern, jag måste vara född i fel land :)

Nog om detta tråk nu, sitter iaf inne i värmen nu och
dricker kaffe med datorn framför mig vid köksbordet.
Lyssnar på radion, och har tänt lite värmeljus... så jag
har lite morgonmys i min ensamhet. Härligt !! ;)

Älsklingen sover fortfarande, Fille har gått iväg till skolan,
Lukke ligger i soffan och vägrar gå till skolan :(
Majsan ligger här brevid mig på en pall och sover.
Cissi sover nog oxå fortfarande.
Alltså en ganska vanlig morgon här hemma :)

Vad händer idag då ???!! ..... förutom att skotta då,
så blir det nog en sväng upp till Teddy.
Karro & Douglas tittar nog förbi en stund, och Cissi hade hittat
ngt kul på datorn igår som vi kanske ska prova på senare idag !!
Det blir nog en bra dag, trots att det snöar ute.
Det blir ju vad man gör den till , och jag tänker inte sitta
här och deppa. Bara att ta tag i dagen, och göra det bästa man kan :)
Det finns ju faktiskt dem som har det värre, så vrf sitta här och
tycka synd om sig själv. Vad gör det att det snöar egentligen,
inte ett dugg. Så nu kööör vi Torsdag !!!

Önskar alla en superkul och fin dag.
"Don´t worry, Be Happy !!! "


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar