Baby Hello Kitty

♥ Äntligen har det slutat snöa

Jag skojar inte när jag säger att det har snöat HELA dagen.
Jag & Cissi var ute och skottade tomten i morse.
Men bara efter en liten stund så syntes det inte att
vi hade skottat ...grrrr !!! :(

Karro & Douglas kom förbi en stund och hälsade på
idag. Cissi fixade varsin Zumba skiva till mig och Karro.
Så  nu ska här börjas träna Zumba ;)



På em åkte jag och Älsklingen upp till Teddy en sväng.
Vi hjälptes åt att skotta utanför hans hus, sen bjöd Teddy
på en kopp Java. Så vi satt och snackade en stund innan vi
åkte hem igen :)

Gjorde iordning pannbiff, lök, sås och potatis till middag.
Det var riktigt smarrigt :P
Cissi åkte iväg till sin mormor nu ikväll,
 hon kommer hem igen nästa vecka.

Älsklingen har varit ute och skottat tre gånger idag
här på tomten , men nu behövs det nog inte skottas mera
ikväll iaf eftersom det äntligen har gett sig med snöandet nu.
Om det snöar mera i natt, så får vi väl skotta undan
det i morgonbitti.



Nu blir det lite häng vid datorn en stund, sen blir det ev lite
kortspelande med Fille & Älsklingen.
Kanske tassar in lite senare och uppdaterar läget ;)
Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar