Baby Hello Kitty

♥ Lill- Lördag igen då


Go´kväll Sötnosar :) :love:



I dag har det varit full rulle igen, men det är kul att
det händer lite ist för att dagarna går
utan att man inte gör ett skit !!!
Gick som vanligt upp vid 7 tiden i morse, Flisan vaknade
strax efter mig. Som vanligt blev det ett par koppar java,
innan jag var "fit for fight" ;)
Gick upp och väckte Lukke, och även idag kom han iväg till
skolan. Är jätteglad för det, och jag hoppas att det fortsätter så nu.
Jag och Flisan satt i soffan och pysslade och ritade lite på morgonen.
Älsklingen åkte iväg till besiktningen med Jerre´s bil.
Bella kom strax efter halv nio tiden med nybakta frallor, och en
bukett med tulpaner till mig. Blev så glad :)



Lilla goa´vännen min !!! Tack så jättemkt !!! :love: 
Jag, Bella , Flisan och Älsklingen åt frukost tsm , och det var
jättemysigt. Jag brukar ju inte äta frulle så ofta, men med
trevligt sällskap går det ju alltid att få ner en macka eller två ;)
Efter frukosten åkte Bella & Flisan hem. Först ville inte Flisan följa
med, men till slut fick Bella med henne hem !!!

Jerre kom förbi vid lunchtid, han sa att vi får låna hans bil
om vi vill ,tills hans andra bil inte får köras längre ( till på måndag)
Tycker det var jätte gulligt av honom, och det känns toppen skönt
att ha en bil som jag kan köra nu igen :)
Har varit ut och kört en del idag , och det var jättekul !!!

Karro, Douglas, Josey & Izza kom förbi på en fika idag ♥
Jag och Älsklingen åkte upp till Teddy en stund på em,
efter det åkte vi hem och fixade lite middagsmat.
Efter att vi hade ätit åkte vi och tog en kvällsfika hos
Mia & barnen.Det var jättemysigt !!! 
Nu har Älsklingen gått ner i källaren en stund för att
spela lite poker på sin dator. Så jag passade på att sätta mig
här uppe vid min dator en stund.
Men nu är det snart dax att krypa ner i bädden ,
 och kolla lite på tv innan John Blund kommer.

Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa


♥ Kärlek till alla ♥

Emmie

Sv: Vad roligt att du är med i tävlingen :) Jag återkommer när jag har utsett finalisterna. :)

2011-02-23 @ 21:47:05
  URL: http://emmiev.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar