Baby Hello Kitty

♥ Tisdagsmys

Det blev en liten roadtrip till Karlstad idag, men
vi åkte inte förren vid 12 tiden. Lämnade av Jimmy
vid busstationen , och sen åkte vi hemåt igen.
När vi kom tbx till stan tog vi en lunch på "Köket".
Både jag och Älsklingen var hungriga, och det var jättegott :P
När vi hade ätit färdigt åkte vi till Älsklingens pappa och
lämnade tbx bilen, och sen promenerade vi hemåt.

Strax efter kl tre kom Bella och Flisan :)
Bella tog en kopp kaffe innan hon åkte iväg till jobbet.
Jag och Flisan har lekt med Barbie ( som hon hade med sig),
vi har ritat, klippt, klistrat och pysslat och vi har även kollat på film
nu ikväll...så vi har haft fullt upp.







Vi har även ätit mat som Älsklingen fixade iordning,
 och till filmen blev det popcorn.
Bella ringde vid halv nio tiden, men Flisan hade inte tid att prata ;)
Vid nio tiden bytte vi till pyjamas och borstade tänderna.
Flisan la huvudet på kudden, kramade sin lilla nalle och somnade 
på några minuter. Det har inte varit några som helst problem att
ha henne här, det har gått jättebra !!!
Hon är så mysig, snäll och go´lilla Flisan :) :love:



Det är snart läggdax för mig oxå nu, så att jag kommer upp i tid
i morgon. Lukke kom förresten iväg till skolan idag oxå, så jag 
hoppas att det går lika bra i morgon !!!

En sak till ...jag blev vinnaren i "Dagens Blogg" hos Martina
Jättekul tycker jag !!! :) 


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar