Baby Hello Kitty

♥ Livet är soft just nu

I dag på fm gick jag ner på stan med Karro & Douglas
och tog en fika med Izza på Caféhuset.









Bella & Flisan kom oxå dit
 Mysigt :love:
Efter att vi hade fikat följde Karro, Douglas och Izza
med hem till huset en stund !!!
Älsklingen åkte iväg och hjälpte Teddy under dagen.

Nu ikväll har jag, Älsklingen och Lukke varit till Mats,
Marina, Emilia & Amanda en sväng.
Mats bjöd på kaffe, han hade fått någon kaffe maskin
i julklapp där man stoppar i små kaffepkt, så det brygger en kaffekopp
åt gången. Det var super gott kaffe  !! :P

Nu sitter Maestro nere i sitt rum i källaren och spelar
lite poker, när han kommer upp ska vi kolla lite på tv
innan det är dax att sova.
Han åker iväg på jobb tidigt imorgon bitti.
Han kommer hem igen på söndag kväll, så jag får
klara mig utan honom hela helgen ;)
Men det går säkert bra. På Lördag ska jag till Amanda
en stund på em , för hon fyller ju år då.
Sen på kvällen blir det utgång med kära vännen Bella.
Det ska bli jättekul, ser verkligen fram emot det :) :love:
Vi kommer säkert att få det jättekul, det brukar vi ha !!!



Önskar alla en fortsatt fin och mysig kväll :love:

♥ Kärlek till alla ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar