Baby Hello Kitty

♥ Vitt på marken

Godmorgon alla mina kära läsare & vänner !!!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Måndagsmorgon, en ny dag och en ny vecka..... och om 5 dagar
är det julafton. I morse kom Josey förbi och lämnade Mira strax
innan kl 5. Hon jobbar ju fm denna vecka, så det blir tidiga mornar
hela veckan ( men det gör inte mig så mkt, jag är ju oftast uppe tidigt )
I natt har det kommit lite snö, så nu är det lite vitt på marken igen.
Mira älskar att busa runt i snön, hon skuttar & springer runt och busar :)
Det ser så gulligt ut :love: Dessa två bilder på Mira tog jag i morse !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I lördags bjöd Teddy på julbord i Gammelkroppa.
Det var jättemysigt & trevligt och gott med julmat förstås :)
Vi fick åka med Teddy både dit & hem.
På kvällen hade vi glöggafton här hemma. Vi blev några stycken,
och det var kul och mysigt.
Izza & Micke sov kvar här på natten.
I går blev det en riktig slappardag.
Vi gjorde inte alls mkt , softade hela dagen :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ligger lilla Mira här brevid mig och sover, när hon vaknar
blir det en promenad ut i snön !!!
Önskar er alla en toppenfin måndag.
Ta vara på dagen och var rädda om er :love:

♥ Massor av kärlek till er alla ♥



 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar