Baby Hello Kitty

♥ Snööööö

Tjingeling alla mina söta läsare & vänner !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag hoppas att ni alla har haft en fin och mysig dag :)
Jag har haft en toppen fin dag. I morse när jag vaknade snöade
det ute, och det fortsatte att snöa tills på em.
Har varit ute och skottat för första gången denna vinter.
Det gick faktiskt ganska bra, men det var lite tung snö eftersom det
var snö-blandat-regn. Det känns mysigt att ha fått lite snö nu , tycker jag.
Jag gillar ju inte vintern, snön och kylan....men som sagt,
just nu tycker jag det är ganska mysigt ute med lite snö :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Lite snöbilder från Vasagatan
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Izza & Micke har varit här hos mig idag. Det var trevligt och
mysigt , vi bakade en morotskaka & en mjuk pepparkaka.
Så det blev riktigt go´fika här idag :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
På em kom Josey förbi och fikade. Myyyys !! :) ♥
Jag & Josey tog en promenad hem till Karro & Dogge på kvällen
och hälsade på en stund. Dogge var busig som vanligt :love:

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Önskar er alla en fortsatt härlig och fin kväll !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥

☆ Fru Eriksson

Wii jaa snön är såå mysig ♥..

//Kram

2011-12-08 @ 15:36:24
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar