Baby Hello Kitty

♥ Mys med Mira

Hej Svejs alla kära läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er alla, och att ni haft en fin och härlig
start på denna nya veckan !! :)
Jag har haft en toppenfin dag. Josey kom och lämnade lilla Mira strax
innan kl två på em. Hon har busat runt här hemma, försökt leka med Maja
( men Maja vill inte leka med henne, utan hoppar upp på en stol och ligger och
tittar ner på Mira, som står nedanför och gnäller, viftar på svansen och försöker
att hoppa upp till Maja .... hihi !! Det ser så roligt ut !! ).
Jag & Mira har varit ute och promenerat några gånger idag,
och vi har även varit och hälsat på Karro & Dogge en stund i kväll.
Dogge är inte lika rädd för Mira nu. Han ville klappa henne flera gånger och när
jag och Mira skulle gå hem , så fick Mira en puss av honom :love:
Jag har även haft besök av Izza & Micke en stund idag :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Man blir trött när man busar runt
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Om ca en timme kommer Josey och hämtar Mira och då blir
det läggdax för min del. Nu ska jag gosa lite med Mira, hon sitter
här brevid mig och vill ha lite uppmärksamhet nu :)
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥

emma

sv. tack :))

2011-12-12 @ 22:17:07
  URL: http://emzaans.blogg.se/
Jessica

Åh gud, så söööt! :)

2011-12-14 @ 06:29:44
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar