Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmyyyyys

Kära läsare & vänner !!!


Freeeedag ....... va härligt att det är fredag !!! :)
I morse gick jag med Karro & Dogge till dagis. Vi blev bjudna på
Lucia frukost på Dogge´s dagis, och det var jätte mysigt & trevligt :love:
Dogge hade på sig sin tomtedress, och han var förstås jättesöt i den.
Men tomteluvan ville han ju inte ha på huvudet, fick bara ett kort på honom
med tomteluvan på :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge i sin tomtedräkt
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag & Karro gick från dagis strax efter kl 9. Gick hem till Cissi & Fille
och hämtade lilla Mira. Sen gick Karro till skolan , och jag och Mira
promenerade hemåt till huset :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Söta lilla Mira
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Cissi kom förbi på dagen med lilla "Zelda" ( Mira´s syster, som Fille & Cissi köpt )
och Kelly. Mira & Zelda sprang runt och lekte och busade och sen somnade
dem båda två så gott på soffan :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Mira & Zelda ♥
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Zelda
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Mira
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
När valparna hade vaknat, gick vi ut på en liten promenad med dem.
Jag & Mira följde med hem till Cissi & Fille en stund :)
När Josey kom från jobbet, gick vi hemåt.
Josey kom till huset en stund, sen gick hon hem för att göra
sig iordning till julbordet. Hon kommer och hämtar Mira i morgon, så i natt
ska jag och Mira sova tsm på soffan i vardagsrummet :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu ikväll kom Karro & Dogge förbi en stund, vi käkade middag tsm.
Efter maten dansade jag och lill- apan lite i köket :love:
Mormor´s lille älsklingskille !!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dogge har många härliga  "dance moves "
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu sitter jag och chattar på Facebook med Izza & Karro och dem väntar
båda två på att detta inlägg med bilderna på Dogge ska publiceras, så
det är bäst att jag fixar det nu :)
Önskar er alla en fortsatt underbar och mysig fredagskväll :love:

♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Jane

Finaste av fina både hundar och gullungen.

Sv:Jag vill jätte gärna ha receptet på dina snöbollar.



Min mail adress är [email protected]

Det ska bli ett nöje att ha dom på mitt julbord.



Tusen tack på förhand du underbara människa.

Kramar i massor / Jane

2011-12-09 @ 22:13:37
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Anonym

hej! vinnaren av armbandet är dragen, kika in här för att se om det var du:

http://hannalovisasol.se/2011/december/cant-stop-this-feeling.html



och anmäl dig till dagens lucka här:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-10.html

2011-12-10 @ 17:00:28
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar