Baby Hello Kitty

♥ Julhelgen är över

Halloj alla mina kära läsare & vänner !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
GOD FORTSÄTTNING allihopa :)
Nu är julhelgen över , och jag måste ju erkänna att denna jul har varit
fantastisk , helt underbar och jätte mysig :love:
Dagen före julafton blev jag Farmor till en underbar liten kille.
Tyvärr har jag inte fått träffa honom ännu för han är kvar på sjukhuset.
Han fick någon infektion så har fått antibiotika.
Men Cissi skrev till mig igår att om alla prover var bra igår,
så får dem åka hem idag :)
Hoppas det, längtar efter att få träffa mitt lille barnbarn Dexter :love:
Har "lånat" dessa bilder på honom som Cissi lagt ut på Facebook.
Så söööööööt !!!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Dexter

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Julafton firade vi här hemma i huset, åt massor av god julmat,
såg på Kalle Anka och delade ut julklappar.
På kvällen spelade vi lite kort. När alla hade gått hem och bara jag
och Älsklingen var hemma, tog vi fram vårat lilla gemensamma pkt
som vi sparat på hela dagen.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Även champangen tog vi fram, sen öppnade vi det lilla pkt tillsammans.
Som ni säkert förstår så innehöll paketet förlovningsringar !!!
Så nu är jag förlovad med min Älskling :love:
Det känns så underbart, och jag är så lycklig .
Älsklingen är extra glad. . .. . Första gången
han har förlovar sig, och första gången
han har en ring på sitt finger :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Hahaha... gillar denna bild på min Älskling
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Resten av julhelgen har varit lugn och mysig. Vi har mest bara softat !!
Är hundvakt till Kelly & Zelda, eftersom Fille & Cissi är med lille Dexter
på sjukhuset !! Så det är full rulle här med hundarna, men det går bra.
I går var lilla Myran här oxå när Josey jobbade.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Myran sover på kudden
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Zelda på plats på kudden
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag fick så underbart fina julklappar av några av mina bloggvänner,
och jag vill tacka Mystjejen, Penny & Maria så jättemkt !!!!
TUSEN TUSEN TACK, ni är för goa´:love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Nu är det dax att gå ut en sväng med hundarna.
Önskar er alla en underbar dag !!
Ta vara på dagen & Njut av livet :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆ Fru Eriksson

Naw,sååå söt liten Dexter....& så goa små "voffs" Nospuss

Waooo Duuu... ♥-ligt GRATTIS till Er förlovning,vännen//Kraaaaaaaaaaam

2011-12-28 @ 10:42:46
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Sanna

För det första; GRATTIS, GRATTIS och åter GRATTIS!! Dels till att du har blivit farmor och dels till att ni har förlovat er!

Vilken härligt söt liten kille ♥ Och vilket fint namn dom har valt.

Vilka underbart söta små vovvar ♥

Jag passar på att önska dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Hoppas att du får ett fantastiskt 2012!

Kram Sanna

2011-12-28 @ 14:00:14
  URL: http://sannaslillavarld.blogspot.com/
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Men åhh STORT GRATTIS till dessa glada nyheter!! Åh så söt liten kille hoppas han blir bra så dom får komma hem!! Härlig bild på ditt hjärta och lyckan syns verkligen!!

Hoppas att vi snart kan ses igen :) Saknar er alla där uppe!!



Massor med kramar och kärlek till er!!!

2011-12-28 @ 18:09:09
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Anonym

mysiga bilder!

2011-12-28 @ 20:15:36
  URL: http://hannalovisasol.se
Jane

Vad härligt med förlovning och barnbarn...

Kramar i miljoner finaste du / Jane

2011-12-28 @ 23:05:48
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Karin

Grattis till FARMOR!!!

2011-12-28 @ 23:19:23
penny

Ja det har varit en fartfylld jul och det händer massor hos dig ser jag :)



Förlovningen gratulerar jag till, ni är så fina :)



Lilla Dexter ser ut att vara en nöjd pojke han med, ja det är mycket kärlek som snurrar runt dig <3 Precis som det ska vara



Tack själv för julklapparna igen och önskar er en fortsatt kärleksfull vecka



Penny

2011-12-29 @ 14:50:57
  URL: http://pennys.webblogg.se/
maria

Grattis till ditt söta lilla barnbarn och till förlovning <3 Du har massor av lycka runt dig...



Vilka fina bilder du bjuder på...



Kramar fina du :)

2011-12-29 @ 22:16:06
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Mystjejen

Grattis till Er förlovning och grattis till söta barnbarn Dexter

Kramar & kärlek <3 <3 <3

Tusen tack igen för julklapparna och önskar Er ett Gott Nytt År!

2011-12-30 @ 10:33:24
  URL: http://blogg.mystjejen.se.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar