Baby Hello Kitty

♥ Chalalalala

Godmorgon raringar :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

Uppe innan tuppen i morse...vaknade redan kl 5 och kunde
inte somna om. Så det var bara att gå upp :)
Har fått i mig några koppar kaffe nu, så nu känner jag mig
ännu piggare. I dag blir det städning här hemma, sen tänkte jag gå
till kyrkogården och tända ljus hos Gunnis. I dag är det ju 1 år sen hon
somnade in, min fina vän. Saknar henne ♥ !!
I em ska jag hämta Lill-apan från dagis ~ Mormor´s gofis :love:
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
I går snöade det faktiskt lite här hos oss. Det kom iaf lite så att
det blev lite vitt på marken ..... Chalalalala ;)
Men denna snö lär väl inte ligga kvar så länge,
får ju hoppas att det kommer lite mera innan julafton iaf :)
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~


~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Önskar er alla en toppenfin och härlig dag !!
Ta vara på dagen, var rädda om er och ha det BÄST.
♥ Massor av kärlek till er alla ♥



☆ Fru Eriksson

Jaaaa,visst är det mysigt med Snön ♥...

/Kram fina du!

2011-12-06 @ 16:10:53
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar