Baby Hello Kitty

♥ Tidig lördagsmorgon

Hejsan hoppsan & Godmorgon alla mina kära
läsare & vänner :love:
Hoppas att ni hade en underbar fredag igår !!
Min fredag var fantastisk mysig och helt underbar :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag fick en överaskning på morgonen strax efter kl 10...... min Älskling
kom hem :D Jag blev så lycklig & glad :love:
Underbart att ha honom hemma igen, och få krama & pussa på honom :love:
Ringde till Karro när Älsklingen kommit hem, för han ville så
gärna träffa Douglas en stund. Så Karro & Douglas kom hit :)
När dem gick hemåt igen, åkte jag & Älsklingen ner på stan och tog
en fika på Caféhuset med Mia. Jättemysigt & trevligt !!!
Efter det skulle Mia iväg och jobba, och jag & Älsklingen var till Kina
restaurangen och åt lunchbuffé . MUMS !!!! :D
När vi var mätta och belåtna åkte vi hemåt.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Karro kom förbi och lämnade Douglas vid 17:00 tiden.
Han fick lite mat, och sen blev det bus & lek här hemma.
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Strax efter kl 19:00 gick jag hem med Douglas till Karro´s lgh.
Lill-Prinsen var jätte trött på ögat, så han fick välling och sen var det
läggdax för honom. Han somnade bums när jag lade honom i sin säng.
Då var kl nästan 20:00. När Dogge hade somnat, kröp jag upp i soffan
med en gosig filt, och kollade på tv. När kl var runt halv tio ringde Älsklingen
och frågade om han skulle komma och hålla mig sällskap en stund tills Karro
kom hem. Självklart ville jag det, så han kom dit :)
Karro kom hem vid halv elva, och då promenerade jag & Älsklingen hemåt.
När vi kom hem gick vi och lade oss, båda var lite pömsiga :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I morse gick vi upp vid halv 6 tiden. Älsklingen tog en dusch & gjorde
sig i ordning medan jag fixade lite frukost till honom.
Strax efter kl 6, kom Mats och hämtade Älsklingen.
Dem ska till Västerås över dagen, för Emilia har fotbollscup !!!
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men säkert kommer
jag på ngt att göra ...hihihi !! ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en toppenfin dag allihopa !!
Ta vara på dagen och hoppas att den blir strålande :love:
Ta väl hand om er & Njut av livet
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Isabelle

Ställ gärna en fråga ang High School år i USA - Klicka på länken -> http://isabelleandersson.webblogg.se/linvinthedream/2011/august/fragestund.html

2011-08-13 @ 13:44:13
  URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/linvinthedream/
FotnotsMaja

Hej!

Din blogg är så härlig. :)

Ha en fin dag! :)

Varma hälsningar

Maja

2011-08-13 @ 13:45:32
  URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/
Åsa

Hej vännen!

Eftersom jag inte haft någon dator, har jag heller inte haft någon möjlighet att kika in här och tacka dig!

Tack snälla fina du för presenten du skickade på min dag :)

Du anar inte vad glad jag blev! <3

Du är en underbar människa med ett stort hjärta!

Tack!

2011-08-13 @ 17:54:59
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Lisa

Hej vännen...Oj så jag har sovit, är nog inte riktigt vaken än. Härligt med så underbara överraskningar eller hur. Så skönt att det finns goa gubbar eller hur. Såå fina bilder du har på dom. Önskar dig en underbar helg och ska pigga till mig lite nu...



Kramar Lisa

2011-08-13 @ 21:32:09
  URL: http://frelugan.blogspot.com
neli

hej fina du =)

ville bara kika in och önska dig en bra söndag =)

2011-08-14 @ 16:38:08
  URL: http://iamsofashion.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar