Baby Hello Kitty

♥ Onsdagsmorgon

Godmorgon alla mina goa´läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er, att ni har sovit gott i natt och
att ni är glada och pigga och redo att ta vara på denna fina
onsdag :)
Själv känner jag mig helt ok, saknar min Älskling förstås men
jag har ju mina älskade barn & mitt barnbarn som jag får mysa
med tills han kommer hem iaf :love:
Det är jag väldigt gladoch tacksam  för !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Fick nyss ett sms av Karro , och hon frågade om jag har lust att
följa med henne & Douglas till ICA en sväng. Så jag ska bara klä
på mig och göra mig iordning, så blir det en promenad till ICA sen :)
Vad som händer och sker mera under dagen vet jag inte ännu, har inga
speciella planer. Det är varmt här idag, men molnigt. Hoppas att solen
lyckas kika igenom molnen senare under dagen :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en toppen fin dag allihopa.
Var rädda om er, Ta vara på dagen och Njut av livet :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar