Baby Hello Kitty

♥ Onsdagsmorgon

Halloj alla mina mina hjärtegoa´ läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er. Här är det finemang :)
Onsdags morgon och här sitter jag med en kopp kaffe & min
dator förstås. Ska snart ta och promenera hem till Karro & Douglas,
för jag ska följa med dem till dagis idag.
Douglas började ju i måndags med inskolning på dagis,
och det går jättebra. Han tycker att det är jättekul där :)
Så idag ska Mormor följa med dit, och hälsa på personalen.
För det kan ju bli så att det blir jag som hämtar honom ibland därifrån,
när Karro börjar i skolan igen !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Mormor´s lille älsklingskille
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går firade vi min äldsta son som fyllde 25 år :love:
Berättar mera om det sen, när jag kommer hem igen för nu ska
jag ta och promenera hem till Karro & Douglas :)
Önskar alla en underbar dag.
Ta vara på dagen & Njut av livet :love:
♥ Puss & Kram, och massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Tack fina :) önskar dig en fin dag, hoppas allt går bra på dagiset :)

Gratulerar i efterskott till din son.

Kramar <3

2011-08-17 @ 10:28:11
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar