Baby Hello Kitty

♥ Mysig måndagskväll

Godkväll raringar :love:
Nu sitter jag här i soffan och chillar, med datorn brevid mig förstås :)
Har tänt en massa ljus och har det jätte mysigt !!
Passade lille Douglas nu ikväll, medan Karro var på träning och det
gick jättebra. Först gick vi ut på en liten promenad, sen gick vi hem till
Karro & Douglas lgh och lekte och busade :love:
Karro kom hem strax efter kl 20, och då var lill-prinsen fortfarande
vaken. Men han började bli lite trött på ögat, så Karro skulle lägga honom
när jag hade gått hem !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Mitt lilla hjärta ~ Mormor älskar dig !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Har precis pratat med Älsklingen i telefonen :love:
Han var bjuden på middag i kväll hemma hos hans vänner Björn & May.
Det var dem som bjöd mig & Älsklingen på restaurang, min sista kväll i Norge.
Dem är verkligen underbara och jätte goa´ människor :)
Lördagen när dem bjöd ut oss , kom dem och hämtade oss vid halv sju tiden.
Vi åkte till Mandal, och var framme där strax efter sju tiden.
Dem hade beställt bord på en underbar restaurang som heter "Provianten".
En riktig lyx~restaurang. Maten var underbart god :)
Vi åt och drack gott, och pratade och skrattade.
När vi hade ätit promenerade vi längst vattnet och tittade på massor
av fina båtar, promenerad även genom stan och det var verkligen mysigt
med massor av gamla fina hus och små fina affärer.
Efter det gick vi till bilen och dem skjutsade "hem" oss igen :)
En oförglömlig och fantastisk trevlig & mysig kväll :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Björn, Älsklingen & May
~ ~ ~ ~ ~ ~
Om en stund ska jag ta och krypa ner i sängen och sova, det är dax
för lite skönhetssömn ...hihihihi ;)
Så nu vill jag önska er alla en riktigt god natt , och jag önskar er
de goaste och sötaste drömmarna som finns !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar