Baby Hello Kitty

♥ Mysdag med barnbarnet

Halloj alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en härlig & fin dag :)
Min dag har varit jättemysig & toppen fin !!!
Har ju tillbringat hela dagen med min lille älsklingskille :love:
Hämtade lille Douglas vid halv tolv tiden, tog en promenad ner till byn.
Träffade söta vännen Bella och lilla Flisan, och vi tog en fika på
vårat favorit ställe ~ Caféhuset :)
En underbar fikastund med min kära vän, mitt älskade lille barnbarn
och söta lilla Flisan :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas
~ ~ ~ ~ ~ ~
Lyx fika ~ Räksmörgås & Caffe Latte
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas & Felicia i lekhagen på Caféhuset
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas kramar Flisan
~ ~ ~ ~ ~ ~
När vi hade fikat färdigt gick jag & Douglas en sväng till ICA och
handlade lite , och lill-prinsen somnade i vagnen.
Han var lite trött på ögat ;)
När vi kom hem till huset kom Cissi & Theo förbi en stund.
Douglas vaknade efter att ha sovit i ca 1,5 timme
Pigg & glad när han vaknade , och han lekte en stund med Theo,
innan Cissi & Theo gick hemåt !!
Gjorde Lasange till middag, och den blev jättegod :)
Douglas åt jättebra faktiskt, trots att han fortfarande är lite förskyld.
Efter maten blev det bus & lek med Dogge  :D
Karro kom och hämtade Douglas strax efter kl fem nu ikväll.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag har städat lite nu på kvällen, och även haft besök av Izza & Micke
en stund. Har även pratat med Älsklingen i telefonen :love:
Snart dax att krypa ner i sängen och kolla på någon film
innan John Blund kommer.
~ ~ ~ ~ ~ ~
I morgon kommer Anna * Trollmorsan * hem hit till mig,
och ska ha en "Living & Room" visning. Ser jättemkt fram emot det,
och det  ska bli så kul att få träffa henne :love:
Ha en fortsatt mysig och fin kväll nu allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Vilken underbar dag ni har haft =)

Jaså åååå vad spännande det kommer bli imorgon, ha det så kul Kramar fina <3

2011-08-20 @ 22:54:18
  URL: http://blogg.mystjejen.se
☆Fru Eriksson

Underbart ♥

Såå söta de är/Kram i ☼



Psst...Blir ju sugen på Räkmacka nu ;)

2011-08-21 @ 10:37:23
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Amanda Landegren

Hej! Men guud vilken söt blogg du har!



Kram!

2011-08-21 @ 14:22:48
  URL: http://mandiphoto.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar