Baby Hello Kitty

♥ Min söta vän

Hej mina kära läsare & vänner !!!
I morse knackade det på dörren , och utanför stod min söta vän Bella :)
Hon hade med sig en blomma , ett jättefint kort och munkar.
Hon tyckte jag behövde muntras upp lite, och jag blev verkligen glad
att hon tittade förbi en stund. Tack för att du finns vännen min !!!
Du är en ängel ~ Love U :love:
Det blev förstås en jätte mysig & trevlig fikastund med min söta vän.
Mumsigt med kaffe och munkar på morgonkvisten !!!
Vi pratade om allt mellan himmel & jord, och det känns så skönt att
ha en vän som Bella. Hon är guld värd :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
En vacker orkidée och ett jättefint kort
~ ~ ~ ~ ~ ~
Massor av blommor & knoppar på Orkidéen
~ ~ ~ ~ ~ ~
I kortet har hon skrivit :
Kramar till dig min kära vän ♥
Finns alltid här för dig, vad det än är.....
Love you Gumsa // Bella
Såååå fint, blev tårögd när jag läste det !!!
Min fina vän , du är ju för go´du :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Hoppas att ni alla har haft en fin start på denna måndag ,
och att ni får en fortsatt fin & mysig em / kväll.
Här är det ok , trots sömnlösa nätter, mkt tankar som snurrar
runt i huvudet, tårar som rinner och mkt rädsla & oro.
Försöker ändå att vara stark och hitta på saker så att jag
får lite annat att tänka på.
Tack för eran omtanke och värmande ord mina vänner
Det betyder mkt :love:
Var rädda om er !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Sanna

Visst är det helt underbart med såna vänner?! ♥ Dom betyder så otroligt mycket för en! Vilken vacker blomma du fick ♥ Förstår att du blev väldigt glad för det. Det är ju just i såna stunder man inser vilka som är ens RIKTIGA vänner.

Jag vet ju inte vad det är som har hänt, men vad det än är så hoppas jag att allt ordnar sej till det bästa för dej!

♥ Månag stora kramar! ♥

2011-08-29 @ 17:02:31
  URL: http://sannaslillavarld.blogspot.com
Anonym

Åh så underbart med en sån vän. De behövde du gumman. Tänker på dig. Härligt att få mumsa och prata bort en stund iallafall. Ha de så bäst de går nu så hörs vi...



Kram Lisa

2011-08-29 @ 21:27:29
Mystjejen

Så underbart med en sådan vän <3 Tänker på dig söta kramar & kärlek till dig <3

2011-08-29 @ 21:49:54
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Loppan

Att ha verkliga vänner när livet krisar är guld värt. Tänker på dig!

Kärlek till dig <3

2011-08-30 @ 08:47:01
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
☆Fru Eriksson

Oooooo,såå vacker blomma & såå gulligt gjort av henne/Kraaaaaaaaaam tjejjen!

2011-08-30 @ 10:13:26
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar