Baby Hello Kitty

♥ Lördag

Godmorgon alla mina  kära läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu sitter jag hemma hos Karro & Douglas och väntar på att lill-prinsen
ska vakna. Karro, Josey,MCkrillen & Emelie har åkt iväg mot Gbg nu
i morse. De ska till Liseberg idag, och ha skoj :)
Så jag ska passa min favorit kille hela dagen :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går på fm blev det en fika på stan med söta vännen Bella :love:
Vi satt ute i solskenet på Caféhuset, och det var jättemysigt & trevligt !!
Det var ett tag sedan vi träffades, så vi hade en del att prata om :)
När jag kom hem igen efter fikastunden med Bella, kom Fille & Alex till
huset. Jerre kom och lämnade sin bil när han hade slutat jobbet.
Jag, Fille & Alex åkte upp och hämtade Josey & MCkrillen och sen åkte vi
till Statoil och lånade ett släp. Efter det började vi att hjälpa Fille att flytta.
Eftersom att vi var ganska många som hjälptes åt, så gick det ganska snabbt.
Även Jocke kom förbi en stund och hjälpte till. Det tog ca 1,5 timme att flytta
allt till den nya lgh. När vi hade flyttat allt åkte vi tbx med släpet, och efter det
var jag, Fille, Alex & Jocke till "La Strada" och käkade pizza :)
När vi hade käkat gick jag hem en stund , och lite senare på kvällen åkte jag
bort till Fille´s nya lgh och hjälpte honom att packa upp :)
Strax efter kl 20 åkte jag till Storfors en sväng och hälsade på Izza, Micke &
Saga. Dem har nyss flyttat till en lgh/radhus och det var verkligen jätte fint :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Här är det mulet & grått idag , och det regnade lite när jag gick hit till Karro
i morse. I dag ser det inte ut som att det kommer att bli mkt sol tyvärr.
Men jag & Douglas kommer säkert att hitta på ngt att roa oss med under dagen iaf,
trots att det nog inte blir ngt besök i lekparken idag ;)
Önskar er alla en toppenfin lördag !!!
:love: CARPE DIEM :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Susann

God morron fina du.

Önskar dig en toppendag =)

Kram kram

2011-08-06 @ 09:35:57
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
☆Fru Eriksson

Härligt att få rå om favoritkillen ♥....

Ha en gooer Lörda' /Kraaaaaaaaaaaam

2011-08-06 @ 14:42:04
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Loppan

Jag hoppas du fick en fin dag trots regnet och att du får en härlig söndag!

Kramar vännen <3

2011-08-07 @ 11:10:22
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
W!LMA

Heej !Vad händer idag då ?Några roliga planer ?



Kram

2011-08-07 @ 11:26:28
  URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
maria

Vad mysigt att få vara med barnbarnet hela dagen :)



Ha en skön söndag min vän <3

Kramar Maria

2011-08-07 @ 13:18:11
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar