Baby Hello Kitty

♥ In my heart forever

Hej alla mina underbara läsare & vänner :love:
I dag har jag så mkt blandade känslor inom mig...
känner mig så ledsen innombords och så mkt tankar snurrar runt i mitt
huvud. Och den största frågan är...... VARFÖR ???!!!
Ännu en gång har jag fått bekräftat att man inte ska ta allting för givet,
livet kan ändras på bara en sekund !!
Just nu händer det mkt runt omkring mig, vissa saker känns så
overkliga och jag kan inte fatta varför livet ska vara så orättvist ibland.
Men trots detta vill jag förstås finnas där för dem som behöver mig,
försöka vara stark...även om det känns som mitt hjärta gått i tusen bitar.
Tårarana rinner ner för mina kinder , och dem slutar inte att rinna !!
Eftersom jag inte vill skriva allt för mkt om detta i bloggen , så vill jag iaf att
ni ska veta att det kanske blir lite mindre bloggande nu ett tag framöver.
För det finns vissa saker som jag prioriterar mera i mitt liv !!
Kikar säkert in varje dag, men det kanske inte blir några inlägg varenda dag.
Beror lite på hur jag mår, hur dem omkring mig mår och hur allt blir !!
Men jag kommer inte att sluta blogga helt, det vet jag.
I´ll be back !!! Så även om jag blir borta ett tag så hoppas jag att ni
kikar in lite då & då , och att ni inte försvinner helt !!!
Jag har fått så många fina & underbara vänner här genom bloggen, och
jag hoppas att ni förstår och att ni kommer att finnas kvar sen
även om jag blir borta ett tag!!
Jag älskar er mina söta, rara bloggvänner :love:
Tack för att ni finns !!!
I dag skulle Adam ha fyllt 50 år, om han hade varit i livet.
Ville så gärna åka till graven och tända ljus & lämna blommor idag,
men tyvärr kom det annat emellan.
Det känns ledsamt att inte ha varit där idag , men jag tänker på honom,
saknar honom och han kommer alltid att finnas i mitt hjärta :love:
Så fort jag får möjlighet så ska jag åka dit !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Detta blev ett lite tråkigt inlägg, men så är det ibland!!
Var rädda om er nu alla underbara människor :love:
Ta väl hand om er och ta vara på varje dag !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Anonym

Men hjärtat då...Undrar förståss vad som hänt dig. Hoppas inget allvarligt men du vet var jag finns om du vill prata. Förstår om du inte vill dela med dig. Du finns i mina tankar ivarje fall och ta hand om dig så länge. Åker till Sverige på tisdag igen.

All styrka och kraft till dig min vän. Ja du får ta en sväng till han med en blomma och prata lite med han sen. Han vet säkert att du tänker på han iallafall.



Kram Lisa

2011-08-25 @ 20:13:41
Trollmorsan, Mamma Till 8 Troll

Åh undrar så vad som händer hos dig... önska jag kunde göra något för dig! Hoppas du inte blir borta för länge... dina inlägg är underbara och även om jag inte kommenterar allt så är jag här och läser!!



Mängder med kramar och kärlek till dig!!

2011-08-25 @ 21:57:48
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆Fru Eriksson

Snälla lilla go du...Ta hand om dig strunta i bloggen vi finns kvar här ändå/Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam vännen ♥

2011-08-25 @ 22:40:36
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Loppan

Livet och att ta hand om nuet är viktigare än bloggen!

Ta hand om dig och de dina och var rädda om varandra.

Stooor styrkekram till dig! <3

2011-08-26 @ 09:49:26
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
Mystjejen

Sänder varma kramar till dig sötaste, ta hand om dig och va rädd om dig. Jag finns kvar här, jag är så glad att ha dig som vän BAMSEKRAMAR 6 KÄRLEK TILL DIG <3<3<3

2011-08-26 @ 10:42:16
  URL: http://blogg.mystjejen.se
silverloa

Hej! Har just hittat till din blogg ska kika runt här, den är jättefin ju. Förstår att du har det väldigt jobbigt så skickar mycket kärlek och tankar till dig.

Ta hand om dig!

kram

2011-08-26 @ 12:04:08
  URL: http://silvertradenloa.blogg.se/
penny

Jag förstår och du ska ta den tid du behöver, ingen fösvinner och vi finns även kvar för dig ;)



Hoppas det löser sig till det bästa det som tynger dig just nu vännen



stor kram

2011-08-26 @ 15:05:40
  URL: http://pennys.webblogg.se/
Åsa

Åh fina vännen! Det låter inte bra alls....jag undrar om det kanske hade med besöket i Karlstad att göra? Tänker på dig ska du veta, och behöver du prata så finns jag här...Kram på dig!

2011-08-28 @ 11:32:16
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Monika

Tänker på dig och hoppas det ordnar upp sig med vad-som-nu-än-händer. Livet går verkligen upp och ner och vissa får bära tyngre bördor än andra...

sköt om dig och du vet var jag finns om du behöver mig

kram Monika

2011-09-02 @ 07:59:25
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar