Baby Hello Kitty

♥ I Love Angels

Go´kväll i stugorna alla mina söta läsare & vänner :love:
Jag hoppas att ni har haft en underbar dag.
Själv har jag haft en toppen fin och mysig dag :)
På fm blev det en sväng ner till byn, var till solariet och lade mig
en stund. Det är så underbart skönt !! Blundar , drömmer mig bort och
bara njuter när jag ligger där :love:
Efter det gick jag in på COOP och handlade lite, sen gick jag hemåt.
På vägen hem fick jag syn på en ny butik som jag inte sett tidigare.
Chic Romantic heter den , och därinne var det rena paradiset för mig.
Massor av änglar och massor av annat fint :love:
Som många av er redan vet , så ÄLSKAR jag änglar och självklart
gick jag inte tomhänt ut från den affären :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Köpte en supersöt ängel, och några små änglavingar och några hjärtan :)
Så nu har jag fixat till lite i mitt sovrum. Vad tycks ?? Själv är jag jätte nöjd :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
På väggen ovanför min säng hänger det änglavingar & hjärtan
~ ~ ~ ~ ~ ~
Hjärta med texten : You´re my heart" & små änglavingar
~ ~ ~ ~ ~ ~
Hjärta med texten:" All we need is love" och både stora & små änglavingar
~ ~ ~ ~ ~ ~
Hjärta med texten: "My sweet love" & små änglavingar
~ ~ ~ ~ ~ ~
Det var första , men absolut inte sista gången jag besökte den lilla butiken.
Den kommer jag garanterat att besöka flera gånger :)
Jag har en dröm att själv öppna en presentbutik någon gång i framtiden ,
och jag hoppas att den drömmen blir verklighet en vacker dag!!
Det skulle vara så otroligt kul att ha en egen presentbutik :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
På em kom Karro förbi med Dogge en stund. Vi fikade lite och Dogge fick
lite att äta, för jag höll på att göra "Gästlåda" till middag .
I morgon ska jag hämta Dogge från dagis, för Karro vet inte när hon slutar
i skolan. Så det blir kul att se vad Douglas tycker om att Mormor kommer
och hämtar honom från dagis då :)
Kvällen har varit lugn och skön, har inte gjort mkt.
Har pysslat och donat lite här hemma, nu väntar jag bara på att Älsklingen
ska ringa , sen blir det att bädda ner mig i sängen och sova lite.
Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Så fint det blev ååååh så fin du är på sista bilden Kramar söta <3

2011-08-23 @ 21:31:04
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Anonym

Hej igennnn..Ja du här är en till änglatoka. Hade över 200 ett tag men har adopterat bort en del til behövande. Och vingar sen, mmmmmm så fina. Har också en ängeltatuering, hahaa. Så fin din var. Låter som en underbar affär. Jaa tänk en egen butik, vilken dröm. Ha de gott och suss gott...



Kram Lisa

2011-08-23 @ 21:53:50
Cilla

Ååå vilka söta änglavingar!! Den affären skulle jag gilla=D

2011-08-23 @ 22:42:00
  URL: http://cillapilla.devote.se/
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Underbara ängla saker. Hjärtanen blev jag helt såld på!!!! Helt underbara ju!

Massor med kramar till dig du fina!!

2011-08-23 @ 23:47:48
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆Fru Eriksson

Sååå sött ♥...

/Kram du som är en Ängel själv!

2011-08-24 @ 10:48:43
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Sanna

Vilken himla fina ängel du har köpt ♥ förstår att du inte kunde motstå den!! Hjärtanen på bilderna är ju helt ljuvliga ♥ Kanonfint!

Ha en fortsatt härlig onsdag!

♥ Kram ♥

2011-08-24 @ 15:35:14
  URL: http://sannaslillavarld.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar