Baby Hello Kitty

♥ Hey y´all

Todeloo alla mina söta läsare & vänner :love:
Jag hoppas att ni har haft en toppen fin dag idag !!
Här har det varit en härlig dag , fylld med mys :)
På morgonen promenerade jag , Karro & Douglas till ICA och
handlade lite. När jag kom tbx hem blev det en stund ute på gräsmattan
i solskenet , solen tittade fram emellan molnen och då passade jag förstås på !!!
På em kom Karro, Douglas och Josey förbi , och vi tog en promenad ner till
byn och tog en fika på Caféhuset. :love:
Douglas åt en glass, och sen lekte han i lekhörnan. Lille busungen :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
En liten busig kille
Leker "tittut" bakom stolarna
~ ~ ~ ~ ~ ~
När vi hade fikat färdigt blev Josey hämtad av MCkrillen och jag, Karro
& Douglas gick hemåt. Karro & Douglas gick hem till sig, för dem skulle
hem och äta. Jag gjorde oxå i ordning lite mat till mig när jag kom hem.
Jerre tittade förbi en snabbis, och på kvällen kom Karro, Douglas och Josey hit
en stund innan de skulle iväg på fotbollen. Jag behövde inte passa Douglas
ikväll, Karro tog med honom för dem skulle inte träna idag.
Dem har ju hemma match i morgon , och då ska jag passa lill-prinsen ist.
Jag hoppas att jag kan få låna Jerre´s bil så att jag och Douglas kan åka
och kolla på matchen då :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ikväll har jag små pysslat lite här hemma :)
Pratade med Älsklingen i telefonen en stund har jag oxå gjort :love:
Nu ska jag snart ta och lägga mig en stund i soffan och kolla lite
på tv, innan det är dax att krypa till sängs.
Önskar alla en fortsatt mysig och fin kväll !!
Var rädda om er & dem ni älskar :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar