Baby Hello Kitty

♥ Gokväll raringar

Hoppas att ni har haft en härlig och fin dag, med massor av
solsken & värme :)
Här var det jättefint på fm , men sen ploppade det upp massor av
moln, från ingenstans ...hmmm !! Men jag hann iaf sitta ute och njuta i
solen några timmar :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
På em kom Alex förbi och pratade och höll mig sällskap en stund.
Även Izza, Micke och Saga kom och hälsade på en stund.
Det blev en kaffe i trädgården , innan dem åkte hemåt igen :)
Vid halv 6 tiden kom Karro & Josey förbi och lämnade Douglas.
Dem skulle iväg och spela hemma match nu ikväll.
När dem åkte iväg , gick jag & Douglas ner till byn en sväng och
köpte glass, sen gick vi hem till Karro !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
När vi kom hem till Karro & Douglas lgh, blev det lek & bus med Douglas :)
Jerre kom upp en sväng och höll oss sällskap.
Strax innan kl 8 fick Dogge välling, och ungefär vid kvart över 8 somnade
lill- prinsen så gott i sin säng :love:
Karro kom hem vid 9 tiden , och då promenerade jag hemåt !!
Nu blir det en liten stund framför datorn , innan det är dax att kolla
på "The Killing" på dumburken !! Hoppas att jag lyckas hålla mig vaken
hela filmen bara...hihihi !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar