Baby Hello Kitty

♥ Fullmånen lyser

Godkväll alla mina kära läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Hoppas att ni har haft en toppenfin dag. Här har det varit en
härlig dag tsm med nära & kära :love:
På fm tittade söta vännen Bella förbi på en kaffe.
Jätte mysigt och trevligt som alltid :)
Fille & Cissi kom förbi en stund och hälsade på oxå,
även Josey kom efter att hon varit och tränat.
Hon hade med sig lite nya chips till sin mamma :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Hon hade även med sig kladdmuffins som hon hade bakat, så det blev
en riktig go-fika idag med :D
På em kom Karro & Douglas hit, och vi lagade kycklingsoppa som vi
åt tsm. Det var gott det !!!!
På kvällen tog jag & Bella en liten promenad till kyrkogården och
tände ett ljus vid våran saknade vän Gunnis grav:love:
Sen promenerade vi ner till stan och tog en kaffe på Caféhuset.
En härlig kvällspromenad med min söta vän :love:
Efter det gick Bella hemåt, och det gjorde även jag :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ikväll har jag legat och haft film mys, har kollat på
2 st "Maria Wern" filmer. Verkligen bra filmer tycker jag :)
Vet ni vad jag såg förut , jo Fullmånen lyser i kväll.....
så vackert !! :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu får ni ha en fortsatt mysig & fin kväll allihopa !!
Här är det snart läggdax för mig :)
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Kebabdrömmen det var något nytt ;) mums Kram

2011-08-16 @ 20:10:34
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar