Baby Hello Kitty

♥ Mormor´s besök på dagis

Hej igen mina rara läsare & vänner :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu är jag hemma igen , efter att ha varit med Douglas på dagis :)
Det var jättekul att få följa med dit, och personalen på Douglas
avdelning är så snälla & goa´. Jag & Karro stannade där i 1 timme,
och sen lämnade vi honom där. Han blev lite ledsen när vi gick,
så Karro blev lite orolig. Men det brukar ju vara så när man går ifrån dem.
Douglas skulle äta lunch där idag , och sen skulle Karro komma tbx och
hämta honom :) Hoppas att det gick bra för lill-prinsen där idag :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas på väg till dagis
~ ~ ~ ~ ~ ~
Fruktstund på dagis
~ ~ ~ ~ ~ ~
Mumsigt med banan
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu ska jag ta och fixa iordning lite mat till min Älskling så han får
lite mat i magen. Han åkte inte iväg till Norge igår heller, men han åker
senare ikväll eller tidigt i morgon bitti :)
Jag är ju glad så länge jag får ha honom hemma,
men jag vet ju att han måste iväg och jobba igen.
Så det är bäst att ta vara på varje liten stund jag kan få med honom,
innan han åker iväg igen :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en fortsatt mysig & härlig dag allihopa !!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar